ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنترل تسلا توسط اسپیکر اکوی آمازون [تماشا کنید]

از حدود ۶ ماه پیش تا کنون، افرادی که دارای یک تسلا مدل اس یا اکس هستند می توانند با دستوری به خودروی شان، آن را پارک کنند. این در حالیست که ماه هاست که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

از حدود ۶ ماه پیش تا کنون، افرادی که دارای یک تسلا مدل اس یا اکس هستند می توانند با دستوری به خودروی شان، آن را پارک کنند. این در حالیست که ماه هاست که تسلا، سیستم ناوبری خودکار یا همان Autopilot را به خودروهایش افزوده است.

حال ولی توسعه دهنده ای، یک رابط کاربری نرم افزار - API غیر رسمی ساخته که ترکیبی از اسپیکر اکوی آمازون و خودروی تسلا را به ارمغان می آورد. این توسعه دهنده «جیسن گوک» (Jason Goecke) نام دارد و با API او، کاربران می توانند توسط گفتن دستور «Ask KITT» به الکسا در اسپیکر اکو و سپس بیان ادامه ی جمله، دستورشان را به خودروی تسلا منتقل کنند.

وی اگرچه این کار را به عنوان یک پروژه سرگرم کننده در یک آخر هفته انجام داده، اما می گوید که با تسلا تماس برقرار کرده و از آنها خواسته تا پلتفرم خود را به شکل بازتری در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند تا این افراد بتوانند به شکلی ایمن، قابلیت هایی از این دست را به خودروهای تسلا اضافه کنند.

آقای گوک می گوید: «دوستان ما در تسلا باید خودشان یک API در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند تا قابلیت های بیشتری به خودروهای این شرکت آورده شود. تسلا یک پلتفرم عالی را آغاز کرده اما با کمک توسعه دهندگان، قابلیت هایی به این خودروها افزوده خواهد شد که حتی خود ایلان ماسک هم تا به حال آنها را در رویاهایش ندیده است.»

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی