ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار چند تصویر منتسب به وان پلاس ۳

سال ۲۰۱۶ است و هنوز یک استارتاپ خوشنام به نام «وان پلاس»، پرچمدار خود را معرفی نکرده. بر همین اساس جای تعجبی ندارد که از هفته های گذشته کم کم در حال شنیدن شایعاتی در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

سال ۲۰۱۶ است و هنوز یک استارتاپ خوشنام به نام «وان پلاس»، پرچمدار خود را معرفی نکرده. بر همین اساس جای تعجبی ندارد که از هفته های گذشته کم کم در حال شنیدن شایعاتی در خصوص «وان پلاس ۳» هستیم. برای مثال، چند روز پیش بود که خبر رسید این تلفن هوشمند قرار است با باتری حجیم ۳۵۰۰ میلی آمپری همراه شود.

امروز ولی تصاویری در وب سایت چینی Weibo به انتشار رسیده که به وان پلاس ۳ نسبت داده می شوند. خود موبایل در یک کیس محافظ قرار گرفته و اطراف آن پیدا نیست؛ هرچند در این میان به خوبی می توان تصویر کلید فیزیکی هوم را مشاهده کرد. وان پلاس در دومین موبایل خود نیز از کلید فیزیکی هوم بهره گرفته بود و گویا اعتقادی به بردن سنسور اثر انگشت به بخش پشتی تلفن همراه ندارد. البته در نسل قبلی این کلید فیزیکی، قابل فشردن نبود و کاربر صرفا می توانست با لمس کردن آن، دستگاه را رمزگشایی کند. احتمالا کلید مذکور در نسل آتی نیز از مکانیزمی مشابه برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر گفته می شود که وان پلاس ۳ به همراه نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی همراه خواهد شد که این ترکیب، چگالی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. وان پلاس یکی از طرفداران چیپست های پرچمدار کوالکام است و جای تعجبی ندارد اگر چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ را در این محصول مشاهده کنیم. سایر مشخصات دستگاه به ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی خلاصه می شوند.

Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3 (3)

Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3 (2)

Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3 (1)

Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جلو گلکسی پشت هوآوی

مطالب پیشنهادی