ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحقیقات نشان می دهند که میزان علاقمندی کاربران به آیفون 7 بیشتر از آیفون 6 اس خواهد بود

اگر خاطرتان باشد حدودا یک فصل قبل، اپل هشدار داد که به خاطر اشباع شدن و پختگی بازار تلفن های همراه پیشرفته، این شرکت احتمالا برای نخستین بار در تاریخ خود شاهد کاهش سال به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر خاطرتان باشد حدودا یک فصل قبل، اپل هشدار داد که به خاطر اشباع شدن و پختگی بازار تلفن های همراه پیشرفته، این شرکت احتمالا برای نخستین بار در تاریخ خود شاهد کاهش سال به سال فروش آیفون خواهد بود. از همین رو فروش پایین آیفون 6 اس شاید برای تحلیلگران تعجب آور باشد اما کوپرتینویی ها از قبل پیش بینی چنین شرایطی را کرده بودند.

علیرغم این، برپایه تحقیقی که توسط واحد پژوهش بانک UBS در سوئیس انجام گرفته، آیفون 7 احتمالا این معادله را تغییر خواهد داد.

واحد تحقیقاتی یاد شده از جمله بزرگ ترین بخش های تحلیلی فروش در دنیا محسوب می گردد و اخیرا با انجام پژوهشی روی 6336 دارنده تلفن هوشمند در بازارهای اصلی اپل (شامل انگلستان، آمریکا، آلمان، چین و ژاپن) به نتایج جالبی دست پیدا کرده.

در این تحقیق از کاربران سوال شده که سطح علاقمندی شان به موبایل سال 2016 اپل که احتمالا آیفون 7 نام دارد تا چه اندازه است و در نهایت مشخص گردید که ساکنان آمریکا و چین (بازارهای پر رونق این شرکت) بیشتر از آیفون 6 اس به نسخه آتی این اسمارت فون علاقمند هستند.

البته تشخیص چرایی این مساله نیز کار دشواری نیست. هرچه که باشد آیفون 6 اس در اصل یک آپگرید کامل به حساب نمی آمد و طراحی آن با نسخه قبلی اش تفاوت چندانی نداشت. این در حالی است که آیفون 7 همراه با تغییرات محسوس ظاهری ارائه می گردد (دست کم انتظار می رود که جک هدفون از روی بدنه آن حذف گردد) و حتی پیش بینی شده که دوربین این دستگاه نیز در قالب نسخه ای تحت عنوان آیفون 7 پرو به زوم اپتیکال مجهز گردد.

تغییرات در نسخه آتی آیفون البته به این موارد ختم نمی شوند و قطعا تنها گنجانده شدن امکاناتی نظیر 3D Touch در نسخه پیشین با آن برابری نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مردم منتظر و مشتاقن یه چیز تازه و متمایزاز بقیه شرکتا از اپل ببینن.

مطالب پیشنهادی