ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرمان های صوتی احتمالا به اپ گوگل پلی موزیک می آیند

بسیاری از کاربران اندروید، کنترل اپ گوگل پلی موزیک از طریق Google Now را کاری پیچیده و گیج کننده می دانند، چرا که هنوز نمی توان فرمان های صوتی را مستقیما به خود اپلیکیشن داد. با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

بسیاری از کاربران اندروید، کنترل اپ گوگل پلی موزیک از طریق Google Now را کاری پیچیده و گیج کننده می دانند، چرا که هنوز نمی توان فرمان های صوتی را مستقیما به خود اپلیکیشن داد. با این وجود، به نظر می رسد که گوگل می خواهد به زودی چنین قابلیتی را به اپلیکیشن موزیک پلیر خود بیاورد.

عده ای از کاربران انجمن های گفتگوی XDA با زیر و رو کردن اپ پلی موزیک، نشانه هایی مبنی بر امکان کنترل اپلیکیشن به طور مستقیم توسط فرمان های صوتی یافته اند؛ بدین معنا که در عوض اتکای به دستیار گوگل ناو، حالا می توان همان فرمان های صوتی را مستقیما در خود اپلیکیشن صادر نمود.

بنابر پستی که در انجمن XDA منتشر شده، بعضی کاربران حتی توانسته اند آیکن میکروفون را نیز در اپلیکیشن ظاهر کرده و به آزمایش آن بپردازند. این قابلیت برای اوقاتی که مشغول رانندگی هستید، آشپزی می کنید یا دستتان به کاری بند شده می تواند بسیار مفید و کارآمد ظاهر شود.

البته گوگل هنوز رسما در مورد ارائه این قابلیت سخنی به میان نیاورده. با این وجود، کاربران انجمن XDA فایل APK نسخه پشتیبان از فرمان های صوتی را در وبسایت APKMirror در دسترس عموم قرار داده اند که می توانید با مراجعه به این لینک دانلودش کرده و به آزمایش فرمان های صوتی در آن بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی