ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین در شهر زوگ سوئیس
تکنولوژی

استفاده آزمایشی از پول مجازی بیت کوین در شهر زوگ سوییس

از این پس ساکنان شهر زوگ (Zug) واقع در کشور سوئیس می توانند از پول مجازی بیت کوین برای پرداخت هزینه خدمات شهری استفاده کنند. بر اساس گفته های شهردار این شهر، این طرح آزمایشی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

از این پس ساکنان شهر زوگ (Zug) واقع در کشور سوئیس می توانند از پول مجازی بیت کوین برای پرداخت هزینه خدمات شهری استفاده کنند. بر اساس گفته های شهردار این شهر، این طرح آزمایشی با هدف کمک به وضع اقتصادی کارآفرینان و تسهیل فعالیت های آنها به اجرا در خواهد آمد.

مردم زوگ طی این دوره می توانند تا سقف ۲۰۰ فرانک (حدود ۶۰۰ هزار تومان)، از بیت کوین برای دریافت انواع خدمات عمومی هزینه کنند. بعد از پایان دوره آزمایشی، شورای شهر نتایج اجرای طرح را جمع آوری و مزایا و مشکلات استفاده از بیت کوین به جای پول حقیقی را بررسی می کند. پس آن، در خصوص اجرای دائمی طرح فوق تصمیم گیری خواهد شد. در صورت موفقیت، سرویس های بیشتری از این پول پشتیبانی کرده و سقف پرداخت ۲۰۰ فرانکی نیز برداشته می شود.

برخورد دولت های مختلف با این پدیده متفاوت بوده است؛ در روسیه بدبینی هایی در خصوص غیرقابل ردیابی بودن معاملات مبتنی بر بیت کوین وجود دارد، در حالی که سوئیسی ها با دید مثبت تر و سهل انگارانه تری با آن برخورد می کنند.

شهر زوگ با میزبانی از کمپانی های مختلف فعال در زمینه امنیت اطلاعات، تلاش دارد به Crypto Valley تبدیل شود. شرکت هایی چون Ethereum ،Monetas ،Proton Mail و Silent Circle در این ناحیه فعالیت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی