ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

استفاده از طرح تخفیف «جزیره هوشمند» برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل امکان‌پذیر شد

کاهش هزینه های مکالمه بر حسب زمان و موقعیت جغرافیایی از جمله امکاناتی است که کاربران تلفن های همراه مدت هاست خواستار دریافتش هستند و حالا براساس بیانیه خبری رسمی ایرانسل، کاربران این اپراتور می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

کاهش هزینه های مکالمه بر حسب زمان و موقعیت جغرافیایی از جمله امکاناتی است که کاربران تلفن های همراه مدت هاست خواستار دریافتش هستند و حالا براساس بیانیه خبری رسمی ایرانسل، کاربران این اپراتور می توانند از چنین امکانی بهره مند شود.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با طرح جزیره هوشمند آن جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور می‌توانند با عضویت در طرح جزیره هوشمند، تا 80 درصد تخفیف ویژه را در مکالمه‌های درون شبکه تجربه کنند.

این تخفیف هوشمند بر اساس زمان و مکان‌های مختلف تغییر می‌کند و مشترکان ایرانسل می‌توانند برای عضویت رایگان در آن، عدد یک را به شماره پیامک 135 بفرستند و یا کد دستوری *135*1# (ستاره 135 ستاره 1 مربع) را شماره‌گیری کنند.

بر اساس این گزارش، استفاده از جزیره هوشمند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مشترک عضو طرح پایه ثانیه‌ای باشد. همچنین در صورت عضویت در هر طرح تعرفه‌ای دیگر، امکان فعال‌سازی جزیره هوشمند وجود نخواهد داشت.

همچنین در صورتی که مشترک سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشد، میزان تخفیف طی ساعات و مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر موبایل وی نشان داده می‌شود.

استفاده از طرح جزیره هوشمند، تاکنون تنها برای مشترکان اعتباری قابل استفاده بود ولی از این پس برای مشترکان دائمی نیز در دسترس است.

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین سیم‌کارت، به نشانی sim.irancell.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iMori
    iMori | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام یه مقاله بنویسین انتقادی در مورد اینکه میخوان کف بزارن برای ایرانسل و بقیه اپراتور ها که مثلا به قول خودشون نابود نشه dsl در صورتی که رقابت همینه مثل اروپا که سقف گذاشتن برای رقابت کمتر هرکی بده دست خودشه مثل اینکه همراه اول فشار اومده بهش که ایرانسل بسته های 100 گیگ رو داره ارزون میده رفته شکایت کرده در صورتی که قانون تجارت همینه برای جذب مشتری باید هی قیمت ها بیاد پایین نه اینکه کاری کنن که هیشکی ناراحت نشه امیداورم یه جوی درست شه تصمیم غلطی نگیرن تازه باید ارزون تر هم بشه قیمت ها همین شم خیلی زیاده امیدوارم رسالت خودتون رو انجام بدین تو پیگیری و .. تا شرایط اینترنت درست بشه تو کشور

  • میثم
    میثم | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    پس از چند سال از ارائه این طرح در نزدیکی های ترابرد پذیری به فکر ما دائمی ها هم افتاد
    خدا میدونه چند بار من ایمیل زدم و از اینکه تمام خدماتی که به اعتباری ها میدن رو به ما دائمی ها نمیدن شکایت کردم ولی بی نتیجه موند
    حالا که بحث رقابت و جابجایی اپراتور افتاده وسط تازه ایرانسل فهمیده دائمی هم داره
    درسته که ارزان ترین طرح مکالمه همراه کشور مربوط به دائمی ایرانسل هست
    ولی خیلی از خدماتش هنوز هم اختصاصی مال اعتباری ها هست و من همچنان از دستشون شاکی هستم
    از جمله بسته های اینترنت ساعتی که مخصوص اعتباری ها هست
    یا بسته ترکیبی که برای دائمی ها ارائه نشده فعلا
    یا خیلی خدمات دیگه...

مطالب پیشنهادی