ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از Mi Band 2، دستبند سلامتی شیائومی مجهز به نمایشگر

چند روز قبل مدیر عامل شیائومی تصاویر مربوط به دستبند سلامتی بعدی این شرکت موسوم به Mi Band 2 را در وب سایت Weibo منتشر کرد و حالا، چند تصویر دیگر از این گجت پوشیدنی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

چند روز قبل مدیر عامل شیائومی تصاویر مربوط به دستبند سلامتی بعدی این شرکت موسوم به Mi Band 2 را در وب سایت Weibo منتشر کرد و حالا، چند تصویر دیگر از این گجت پوشیدنی که احتمالا قیمت ارزانی هم دارد، افشا شده اند.

آنچه مشخص است اینکه در طراحی بند دستگاه، تغییر خاصی به وجود نیامده و باز هم می توان شاهد جنس سیلیکونی اش بود. ظاهر کلی و نوع طراحی آن نیز مشابه با نسل اول است. ولی در بخش فوقانی آن، یک نمایشگر دیده می شود و این مهم ترین تغییر در قیاس با نسل نخستین همین گجت پوشیدنی است.

در حال حاضر، به طور معمول دستبند های سلامتی از نمایشگر برخوردار نیستند و صرفا با تلفن هوشمند کاربر هماهنگ شده و اطلاعاتی که از فعالیت های فیزیکی او ثبت کرده اند را به دستگاه منتقل می کنند. با این حال شیائومی تصمیم گرفته یک نمایشگر کوچک به دستبند خود اضافه کرده و آن را هر چه بیشتر به ساعت های هوشمند نزدیک کند.

همانگونه که در تصاویر می بینید، نمایشگر می تواند میزان باقی مانده از باتری دستگاه، قدم های برداشته شده، ضربان قلب و مواردی از این دست را نمایش دهد.

مدیر عامل شیائومی به تازگی گفته بود که Mi Band 2 با تاخیری یک ماهه همراه خواهد بود. بر همین اساس، احتمالا باید در پایان ماه ژوئن منتظر معرفی آن بود. نکته جالب توجه اما در مورد قیمت این محصول است؛ شیائومی Mi Band را با قیمتی کمتر از ۲۰ دلار (در سایت Mi.com با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می رسد) می فروخت؛ محصولی که از نمایشگر برخوردار نبود و به دلیل قیمت اندکش، تبدیل شد به یکی از پرفروش ترین دستبندهای سلامتی.

باید دید شیائومی چه تصمیمی در مورد قیمت اتخاذ خواهد کرد و آیا همین مسئله، باز هم می تواند نقطه برتری اش باید یا خیر.

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_21

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_22

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_23

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_24

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_25

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_26

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_27

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_28

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی