ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از یک تلفن هوشمند منتسب به Meizu با نمایشگر خمیده

شرکت میزو ماه گذشته سه تلفن هوشمند مختلف را به نام های M3، M3 Note و PRO 6 معرفی کرد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که مدل MX6 هم در ماه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شرکت میزو ماه گذشته سه تلفن هوشمند مختلف را به نام های M3، M3 Note و PRO 6 معرفی کرد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که مدل MX6 هم در ماه های آتی از راه برسد. جالب است بدانید که اطلاعات و تصاویر نسخه بهره مند از اگزینوس 8890 موبایل Pro 6 هم اخیرا به فضای مجازی راه یافته و در نتیجه می توان امیدوار بود که پرچمدار شرکت چینی مورد بحث در ماه های آینده قدرتمندتر شود.

حالا که صحبت از این کمپانی به میان آمد لازم است یادآور شویم که در سه ماهه نخست امسال عکس های زیادی از محصولات در دست ساخت میزو لو رفت که همگی نشان می دادند این شرکت مشغول کار روی نوعی اسمارت فون با نمایشگر خمیده شبیه به گلکسی اس 7 اج است.

به بیان دیگر احتمال می رود که میزو به جمع شرکت هایی نظیر Vivo (با موبایل اکس پلی 5) و سامسونگ بپیوندد و بخت خود را در زمینه تولید تلفن های همراه دارای این نوع نمایشگر بیازماید.

در هر حال باید اشاره کنیم که امروز تصاویر تازه ای از یک موبایل با برند میزو به بیرون درز کرده که محصولی با نمایشگر خمیده در هر دو لبه را به تصویر می کشند و آن طور که مشخص است این موبایل از سیستم عامل سفارشی سازی شده شرکت سازنده اش به نام Flyme OS بهره می برد.

دستگاه شکل و شمایلی نظیر محصولات قبلی ارائه شده از سوی سازنده اش خصوصا PRO 5 دارد؛ مثلا یک دکمه فیزیکی هوم درست در زیر نمایشگر آن خودنمایی می کند و همانطور که تایید می کنید لبه های نمایشگر فاقد هرگونه حاشیه هستند. حال سوال اینحاست که این تصاویر به کدام محصول میزو تعلق دارند؟ آیا با نسخه دیگری از Pro 6 سر و کار داریم یا تصاویر به محصول آتی شرکت مورد بحث به نام MX6 تعلق دارند؟

آیا میزو قصد دارد خانواده تازه ای از تلفن های همراه را با نمایشگرهای خمیده معرفی کند و این نیز اولین عضو خانواده است؟ اگر چنین باشد میزو تنها شرکتی نیست که چنین برنامه هایی دارد و آنطور که در خبرها آمده نام هایی نظیر شیائومی و هوآوی هم قصد دارند محصولی با این مشخصات را تولید نمایند.

Meizus-curved-display-smartphone-leak_1 Meizus-curved-display-smartphone-leak_2 Meizus-curved-display-smartphone-leak_3 Meizus-curved-display-smartphone-leak_4 Meizus-curved-display-smartphone-leak_5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • کامران
    کامران | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من وقتی اس 6 اج رو برای اولین بار دست گرفتم احساس کردم زیباترین و خاص ترین گوشی دنیاست اما الان از این لبه ها متنفرم

    • جهان
      جهان | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

      داداش جوک نگو الان امکانات لبه خمیده اس 7 اج رو داره کلی بهتر شده من که دارمش 7 ماهه کلا همیشه عاشقشم از دست زدن به لبه هاش مخصوصا بدون روکش آدم کیف میکنه :samsung:

  • hesam
    hesam | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    انگار تو اس۷ اج لانچر ریختی??

مطالب پیشنهادی