ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر بتلفیلد 1 رکورد تعداد لایک در یوتیوب را شکست؛ Call of Duty: Infinite Warfare به منفورترین تریلر یوتیوب تبدیل شد

سری شعرهای این کجا و آن کجا را که شنیده اید؟ بهترین مصداق برای وضعیت کنونی عناوین جدید فرنچایزهای بتلفیلد و کال آف دیوتی هستند. هر دو در یک هفته معرفی شدند، اما این کجا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

سری شعرهای این کجا و آن کجا را که شنیده اید؟ بهترین مصداق برای وضعیت کنونی عناوین جدید فرنچایزهای بتلفیلد و کال آف دیوتی هستند. هر دو در یک هفته معرفی شدند، اما این کجا و آن کجا! برخلاف اکتیویژن که تصمیم گرفت این بار با کال آف دیوتی: اینفینیت وارفیر به جنگ های فضایی برود، در بتلفیلد 1 شاهد عقب گردی از دیدگاه تاریخی و حضور در جنگ جهانی اول خواهیم بود.

اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم، اکتیویژن با انتشار تریلری در تاریخ 13 اردیبهشت، به صورت رسمی از قسمت جدید کال آف دیوتی پرده برداشت. اکنون که داریم این مطلب را می نویسیم، تریلر کال آف دیوتی: اینفینیت بیش از 17 میلیون بازدید داشته است. در این بین، حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر آن را دیسلایک و سیصد و سه هزار نفر هم با انگشت شست خود، رضایت شان از تریلر را نشان داده اند.

نمایش اولیه کال آف دیوتی اینفینیت وارفیر از دیدگاه میزان دیسلایک، رکورد تمامی تریلرها را شکست.

با ارقامی که بالا گفتیم، اولین نمایش قسمت جدید کال آف دیوتی توانست در میان بیشترین ویدیوهای دیسلایک شده رتبه چهارم را به دست آورد. به نظر می رسد اکتیویژن سعی دارد رکورد دیگری را به ویترین جوایز خود اضافه نماید. رسیدن به رتبه اول که تقریبا غیر ممکن بوده و خواننده جوان آمریکایی آن را در تصرف خود به دست آورده، اما قابل پیشبینی است که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، تریلر کال آف دیوتی: اینفینیت به دومین ویدیو برتر یوتیوب از دیدگاه میزان دیسلایک بدل گردد.

چون رتبه های دوم و سوم هرکدام به ترتیب دو میلیون و هفتاد و دو میلیون و شصت دیسلایک دارند. البته کابوس های امروزی اکتیویژن به همینجا ختم نشده است. گزارشات وبسایت SegmentNext نشان می دهد، حدود نود درصد از کامنت های یوتیوب این تریلر پیرامون تکرار مکررات و عدم خلاقیت کافی می چرخد. کار به جایی رسیده که اکتیویژن برخی از کامنت های کاربران را حذف نمود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید با انتشار تریلر کال آف دیوتی: اینفینیت وارفیر اعضای داخلی استودیو DICE، سازنده بتلفیلد 1، هم واکنش نشان دادند که بعدها از سوی خودشان پاک شد. به عنوان نمونه Roland Smedberg، ادیتور بخش فیلم و مدیا دایس، با تمسخر کردن تریلر، گرافیک آن را لایق سال 2010 دانست. حالا این که خوب است، چون Randy Evans، فردی که در ساخت تریلر اولیه بتلفلید 1 نقش داشته، از دیدگاه بصری کال آف دیوتی: اینفینیت وارفیر را ده سال عقب تر از زمان خود خواند.

activision-responds-to-infinite-warfare

بسیار خب تا اینجای مطلب به تریلر کال آف دیوتی پرداختیم و اکنون نوبت به بتلفیلد است. برخلاف اکتیویژن، شرکت الکترونیک آرتز، ناشر بتلفیلد، روی ابرها سیر می کند. چون اولین نمایش عنوان مورد بحث با استقبال بسیار بالای کاربران یوتیوب مواجه شد. تاکنون بیش از 24 میلیون نفر تریلر بتلفیلد 1 را دیده اند که در این بین حدود یک میلیون سیصد هزار نفر آن را لایک و بیست و سه هزار نفر هم دیسلایک کردند.

با این تعداد رقم لایکی که بالاتر گفته شده، بتلفیلد 1 توانست لقب محبوب ترین تریلر تاریخ یوتیوب را به دست آورد. وقتی از واژه «تریلر» صحبت می کنیم [چه برای بتلفیلد و چه برای کال آف دیوتی] خیلی ساده از موضوع نگذرید. تریلر تنها به بازی های ویدیویی محدود نبوده و برای صنایع فیلم و سریال سازی هم به کار می رود. بنابراین با وجود تمام رقبای قدرتمندی مانند استاروارز رسیدن به این عدد واقعا قابل تقدیر است.

گفتیم استاروارز، برای مقایسه تریلر رسمی Star Wars: The Force Awakens بیش از ششصد و شصد هزار لایک دریافت کرد. پیشبینی می شود محبوبیت بتلفیلد 1 در یوتیوب افزایش یابد. این تریلر هم اکنون در رتبه 258 بیشترین ویدیوهای لایک شده قرار دارد. تریلر رسمی بتلفیلد 1 در تاریخ 17 اردیبهشت منتشر شد.

برای اطلاعات بیشتر، بتلفیلد 1 در 21 اکتبر (30 مهر) برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر می شود. تاریخ انتشار کال آف دیوتی اینفینیت وارفیر هم 4 نوامبر (14 آبان) خواهد بود. کسانی که نسخه های 80 تا 120 دلاری این بازی را خریداری کنند، می توانند ریمستر کال آف دیوتی 4 یا مدرن وارفیر 1 را هم داشته باشند؛ ریمستری که به صورت جدا فروخته نمی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Sina_Berenji
    Sina_Berenji | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    Down With COD :|
    درود بر بتلفیلد
    سلام بر شهیدان
    مرگ بر آمریکا :|

  • farzad37j
    farzad37j | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بیاد بازی کنیم.خسته شدیم از آینده.میمیریم تو آینده.همش همینه .الان دنیا تو چه وضیعه ۶خرش چه وضعی میشه آخه

  • شایان
    شایان | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ایول بتلفیلد...

  • محمد
    محمد | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یعنی جای تقدیر دارد که به حرف خیلی از گیمر ها گوش کردن و به جای رفتن به آینده رفت به قدیم و این روند رو به آینده رفتن رو لااقل کند کرد

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اکتیویژن واقعا اشتباه کرد. دوباره رفته به اینده .امسال هم کلا ea عالی کار کرده بتلیفد واقعا تریلر قشنگی داشت

مطالب پیشنهادی