ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین لنز ماکروی کانن همراه با فلاش حلقه ای داخلی معرفی شد

اگر به دنبال یک لنز ماکرو با قیمت معقول می گردید لازم است به اطلاع تان برسانیم که کانن اخیرا از جدیدترین محصول خود در این سری پرده برداشته است. EF-M 28mm f/3.5 Macro IS ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اگر به دنبال یک لنز ماکرو با قیمت معقول می گردید لازم است به اطلاع تان برسانیم که کانن اخیرا از جدیدترین محصول خود در این سری پرده برداشته است.

EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM برابر با 300 دلار قیمت گذاری شده که نسبت به سایر محصولات هم رده اش رقم معقولی محسوب می شود اما با در نظر داشتن برخی امکاناتش می توان گفت که ارزش به مراتب بالاتری دارد.

حتما در تصویر متوجه قسمت براق روی بدنه این لنز شده اید و این تصور در ذهنتان شکل گرفته که بخش یاد شده نقش نوعی کانکتور یا متصل کننده به دوربین را دارد اما در واقعیت این قسمت یک فلاش حلقه ای ماکرو است؛ بدان معنا که اگر برای عکسبرداری از سوژه هایتان این نوع فلاش را در اختیار ندارید و نمی خواهید برای خریدش هزینه صرف کنید این لنز چنین قطعه ای را به صورت داخلی در خود دارد.

canon-macro-1-640x512

در مورد خصوصیات و امکانات کلی لنز هم باید بگوییم که بزرگنمایی اش 1.2 برابر و نقطه فوکوس نزدیک آن هم 13 میلیمتر عنوان شده. این محصول یک دیافراگم حلقه ای هفت تیغه با گشودگی f/3.5 دارد و طول نقطه کانونی اش هم برابر با 45 میلیمتر است. گفتنی است که یک لرزشگیر تصویر هم برای این لنز در نظر گرفته شده است و در نتیجه دیگر برای عکس برداری بدون پایه از سوژه ها مشکلی نخواهید داشت.

گفته شده که این لنز برای دوربین های بدون آینه سری EOS-M کانن طراحی گردیده و به همین خاطر اگر امیدوار بودید که از آن همراه با یک محصول DSLR استفاده نمایید متاسفانه باید بگوییم که چنین امکانی میسر نیست.

انتظار می رود که این محصول ماه آینده عرضه گردد و در نتیجه اگر از دارندگان سری دوربین های EOS-M  هستید می توانید خوشحال باشید که با پرداخت مبلغی قابل قبول تجربه عکاسی خود را با این لنز غنی تر نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی