ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل شیائومی و خبر پهپاد
تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پهپاد این شرکت اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد

دیروز روز مهمی برای شیائومی بود، چرا که این موبایل ساز چینی علاوه بر رونمایی از فبلت غول پیکر Mi Max، نسخه تازه رابط کاربری اختصاصی خود، MIUI 8 را نیز به کاربران معرفی کرد. اما همه خبرهای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

دیروز روز مهمی برای شیائومی بود، چرا که این موبایل ساز چینی علاوه بر رونمایی از فبلت غول پیکر Mi Max، نسخه تازه رابط کاربری اختصاصی خود، MIUI 8 را نیز به کاربران معرفی کرد. اما همه خبرهای داغ این مراسم به این دو رونمایی خلاصه نشد، چرا که آقای Lei Jun مدیرعامل این شرکت رسماً اعلام کرد که پهپاد شیائومی هم تا اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد.

مدت هاست که اخبار و شایعات زیادی در خصوص محصولی که فعلاً از آن با نام Mi Drone یاد می شود، به گوش می رسد. تقریباً مطمئن بودیم که پهپاد شیائومی امسال روانه بازار خواهد شد، اما حالا برای اولین بار، بالاترین مقام این کمپانی چینی رسماً اعلام کرده این گجت اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

با وجود تایید رسمی، هنوز هیچ اطلاعاتی متقنی در خصوص مشخصات فنی پهپاد شیائومی در دسترس نیست، اما گفته می شود به احتمال فراوان چینی ها قصد دارند در تولید این محصول با یکی از پهپادسازهای مشهور مشارکت کنند.

اگر تصاویر و طرح های منتسب به این پرنده مکانیکی صحت داشته باشند، Mi Drone مجهز به دوربینی با کیفیت و دارای طراحی قابل قبول خواهد بود. شنیده شده این پهپاد قرار است با قیمت حدود ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود، که این رقم با عنایت به سیاست های کمپانی چینی در بحث قیمت گذاری، به نظر منطقی می آید.

شایعه دیگر در مورد پهپاد شیائومی، احتمال قابل کنترل بودن آن توسط دستبند Mi Band است. نسل دوم این دستبند سلامتی محبوب قرار بود اوایل این ماه به بازار معرفی شود، اما مسئولین شرکت اعلام کردند که به دلیل پاره ای از مشکلات فنی، این امر با یک ماه تاخیر انجام خواهد گرفت. بنابراین هیچ بعید نیست که شیائومی این دو گجت (Mi Drone و Mi Band 2) را تا چند هفته دیگر و به صورت همزمان رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی