ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید اپل از اضافه شدن ویژگی هایی تازه و جالب به «کاور هوشمند» آیپد خبر می دهد

ظاهراً امروز مشخص شده است که اپل پتنتی را برای اسمارت کاور آیپدهای خود به ثبت رسانده. این طرح تجاری که در سال ۲۰۱۲ به اداره ی ثبت اختراعات ایالات متحده ارائه شده خبر از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ظاهراً امروز مشخص شده است که اپل پتنتی را برای اسمارت کاور آیپدهای خود به ثبت رسانده. این طرح تجاری که در سال ۲۰۱۲ به اداره ی ثبت اختراعات ایالات متحده ارائه شده خبر از اضافه گشتن ویژگی هایی تازه به کاور محافظ هوشمند تبلت های اهالی کوپرتینو می دهد که در آن یک صفحه نمایش لمسی اضافی جای گرفته و ضمناً از استایلوس نیز پشتیبانی به عمل می آورد. (در زمان ارائه ی پتنت به اداره ی مربوطه، در گستره ی محصولات اپل استایلوس جایی نداشت ولی حالا این کمپانی رسماً دیوایسی با عنوان «اپل پنسل» را به کاربران خود عرضه می نماید)

بدیهی است که وجود یک نمایشگر اضافی در کاور محافظ آیپد می تواند این دستگاه را برای اهالی کسب و کار به مراتب کاربردی تر نماید. یک نکته ی جالب هم اینکه در تصاویری که به توضیح پتنت می پردازند نشان داده شده است که فرد قادر خواهد بود در بخش بیرونی اسمارت کاور به یادداشت برداری پرداخته و سپس دست نوشته های وی بدل به متون دیجیتالی گشته و در تبلت او ثبت می شوند.

یکی دیگر از کاربردهای کاوری که در بالا از آن سخن گفتیم این است که می توانید آن را تا کرده و سپس به عنوان یک پایه نگه دارنده ی تبلت از آن بهره برده و به تماشای ویدئو بنشینید. هر چند چنین کاری توسط نمونه های فعلی کاورهایی که در بازار موجود هستند هم امکان پذیر است، اما در مدل های آتی ظاهراً در بخش نمایشگر کنترلرهایی ظاهر شده و به شما اجازه ی مدیریت فایل ویدئویی در حال پخش را به شکلی به مراتب ساده تر از گذشته می دهند.

یکی از نسخه های کاور مورد بحث نیز به پانل های خورشیدی مجهز خواهد بود تا بتواند به این شیوه باتری آیپد را شارژ نماید و این در حالیست که یک مدل دیگر آن صفحه نمایش لمسی و کیبردی QWERTY را در خود جای داده است.

ناگفته نماند مانند تمامی پتنت های دیگر، مشخص نیست عاقبت چه زمان اپل چنین محصولی را تجاری سازی خواهد کرد و آیا اصلاً روزی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود یا خیر؟ با این تفاسیر می بایست منتظر بمانیم تا گذر زمان مشخص کند پتنت «کاور ضمیمه دارای نمایشگر لمسی» هرگز به تولید می رسد یا نه.

Smart-Cover-folds-to-become-a-stand
کاور هوشمند تا شده و بدل به یک پایه نگهدارنده می گردد.
When-folded-into-a-stand-there-could-be-controls-on-the-back
وقتی از کاور به عنوان پایه نگهدارنده استفاده می کنید ممکن است کنترلرهایی در قسمت پشتی آن در دسترس باشند.
A-solar-panel-could-capture-energy-for-the-iPad
یک پانل خورشیدی می تواند انرژی مورد نیاز برای شارژ شدن باتری آیپد را تامین کند.
A-second-touchscreen-on-the-Smart-Cover-would-support-as-stylus
نمایشگر دوم جای گرفته درون اسمارت کاور از استایلوس پشتیبانی به عمل خواهد آورد.
Take-handwritten-notes-on-the-Smart-Cover-and-have-them-converted-into-text
در قسمت بیرونی اسمارت کاور یادداشت بنویسید و سپس آنها بدل به متون دیجیتالی می شوند.

Apple-receives-patent-for-new-multi-functional-iPad-cover (3) Apple-receives-patent-for-new-multi-functional-iPad-cover (1) Apple-receives-patent-for-new-multi-functional-iPad-cover (2) Apple-receives-patent-for-new-multi-functional-iPad-cover (3) Apple-receives-patent-for-new-multi-functional-iPad-cover

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی