ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه نخست 2016؛ مس افکت و استار وارز بتلفرانت جدید اوایل 2017 عرضه می شوند

کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال جاری میلادی را منتشر نموده که حاوی اطلاعات بسیار جالبی است. به گفته این کمپانی، تا به امروز 14 میلیون واحد از بازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال جاری میلادی را منتشر نموده که حاوی اطلاعات بسیار جالبی است. به گفته این کمپانی، تا به امروز 14 میلیون واحد از بازی استار وارز بتلفرانت در اختیار خرده فروشی ها قرار گرفته و تعداد بازیکنان آن، تا 15 درصد افزایش داشته است.

در همین حال، تنها در سه ماهه چهارم سال گذشته، 9.4 میلیون بازیکن روی تمام پلتفرم ها مشغول به تجربه نسخه های مختلف بازی بتلفیلد بوده اند و تعداد بازیکنان نسخه موبایل Madden NFL نیز نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، 30 درصد افزایش یافته اند.

بازی Mirror's Edge Catalyst، اولین عنوانی است که طی سال مالی 2017 باید منتظر عرضه اش بود و بعد از آن، به ترتیب سه عنوان Madden 17 ،FIFA 17 و NHL 17 در سه ماهه دوم سال مالی 2017 به دست مخاطبان خواهند رسید.

titanfall2014-1280x720jpg-8dd520_1280w

چندی پیش، تیزری کوتاه از نسخه دوم بازی Titanfall به نمایش درآمد و حالا الکترونیک آرتز می گوید که نه تنها باید منتظر انتشار تریلر گیم پلی آن در همایش E3 2016 بود، بلکه بازی در فصل پاییز آتی روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. مضاف بر این، تریلر رونمایی از بازی Battlefield 1، که صبح شنبه معرفی شد تا به امروز 23.2 میلیون بار در وب سایت یوتوب مشاهده شده که رکورد مناسبی به شمار رفته و حکایت از رضایت گیمرها دارد.

اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز به عنوان توضیح در رابطه با بتلفیلد 1 گفته است که پس زمینه جنگ جهانی اول، بهترین گزینه ممکن برای تیم DICE و سری بازی بتلفیلد به شمار می رفت. ویلسون می گوید به کمک جنگ جهانی، تیم سازنده توانسته ابداعات بیشتری در بازی بگنجاند و عنوانی شایسته برای مخاطبان پدید آورد.

battlefield1announcementscreen1 copy

گذشته از بتلفیلد، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز می خواهد تا زمانی که لایسنس فرنچایز جنگ های ستاره ای را در دست دارد، بهترین استفاده را از آن ببرد. بنابراین بلیک جورجنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی مورد اشاره اعلام کرده که از این پس به صورت سالانه می توانیم منتظر عناوینی با محوریت جنگ های ستاره ای باشیم که یکی از آنها، استار وارز بتلفرانت 2 خواهد بود؛ عنوانی که به گفته سازندگان، محتویاتی مربوط به فیلم های بعدی جنگ های ستاره ای را در خود جای خواهد داد. در حال حاضر، دو استودیوی Visceral Games و The Respawn هم مشغول ساخت دو بازی براساس جنگ های ستاره ای هستند که هنوز نام یا تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

مضاف بر همه این ها، الکترونیک آرتز تایید کرده که استودیوی Ghost Games مشغول توسعه نسخه ای جدید از سری بازی Need For Speed است که البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. در همین راستا الکترونیک آرتز اینفوگرافی بسیار جالبی از نسخه ریبوت Need For Speed که سال گذشته عرضه شد نیز منتشر نموده که آمار و ارقام جالبی درباره تجربیات بازیکنان را به نمایش می گذارد.

need_for_speed_infographic

خوشبختانه گزارش مالی کمپانی مورد اشاره، با اطلاعاتی درباره بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda نیز همراه بوده و بالاخره می دانیم که باید اوایل سال 2017، منتظر آخرین بازی Bioware بود. نسخه جدید مس افکت با استفاده از موتور فراست بایت توسعه یافته و به گفته Bioware، تجربه ای به واقع نسل هشتمی در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت.

طی سه ماهه اخیر که در روز 31 مارس به اتمام رسید، الکترونیک آرتز به نرخ درآمدی معادل 899 میلیون دلار دست پیدا کرد و درآمد دیجیتالی نیز معادل 715 میلیون دلار بود که نسبت به درآمد دیجیتالی 614 میلیون دلاری سه ماهه چهارم 2015، رشد قابل قبولی داشته است.عناوین پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، 468 میلیون دلار برای الکترونیک ارتز درآمدزایی کردند و این رقم برای عناوین پلی استیشن 3 و اکس باکس 360، به 328 میلیون دلار می رسد. در نهایت، عناوین تحت وب و پی سی هم 221 میلیون دلار برای کمپانی به ارمغان آوردند.

ea_fy16_slide_1-600x437 ea_fy16_slide_2-600x449 ea_fy16_slide_3-600x449

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی