ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 6 همراه با نوعی هاب ارتباطی به نام سامسونگ فوکِس عرضه می شود؛ کره ای ها در پی تقلید از بلک بری [شایعه]

همانطور که احتمالا می دانید بلک بری این اواخر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و اگر بخواهیم خلاصه بگوییم این شرکت نتوانسته نظر کاربران اسمارت فون های مدرن را به خود جلب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

همانطور که احتمالا می دانید بلک بری این اواخر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و اگر بخواهیم خلاصه بگوییم این شرکت نتوانسته نظر کاربران اسمارت فون های مدرن را به خود جلب نماید اما اگر از آنها که سالهاست موبایل های تولیدی این شرکت را استفاده می کنند در مورد بهترین قابلیت این محصولات سوال کنید همه آنها متفق القول یک چیز را می گویند: هاب بلک بری که کلیه ارتباطات را در یکجا برایشان نمایش می دهد.

حالا شایعه تازه ای منتشر گردیده که نشان می دهد سامسونگ نیز در تلاش است تا قابلیتی مشابه به این را به تلفن های هوشمند خود بیاورد.

طبق گزارشات امکان یاد شده احتمالا اواخر امسال و همزمان با ارائه گلکسی نوت 6 از راه می رسد و ظاهرا قرار شده که با نام سامسونگ فوکِس (Samsung Focus) در اختیار کاربران قرار گیرد.

این هاب آنطورکه در شایعات آمده قادر است ایمیل های شما را از منابع مختلف دریافت کرده و در قالب یک اینباکس متحد (اصلاحا زیر یک سقف) برایتان نمایش دهد و انتظار می رود که بیشتر مورد توجه کاربرانی قرار گیرد که اکانت های مختلفی دارند.

گفته می شود که غیر از این ویژگی، دسترسی کاربران به تقویم، لیست تماس ها و یادداشت ها هم برای کاربران سامسونگ فوکِس فراهم خواهد شد و هنوز مشخص نشده که آیا این لیست کلیه قابلیت های هاب یاد شده را نشان می دهد یا مواردی فراتر از این در آن جای می گیرند.

در مورد امکانات در نظر گرفته شده برای نمایش محتوای هاب سامسونگ هم باید بگوییم که علاوه بر نمایش زمانی می توان آن را به صورت متنی تنظیم کرد که به لطف آن کاربر میتواند کلیه آیتم های مرتبط با تسک های خاص را در یکجا مشاهده نماید.

اما شاید جالب ترین ویژگی سامسونگ فوکِس نه ویژگی هاب مانند آن که تصمیمات اتخاذ شده از سوی این شرکت برای طراحی اپ مورد بحث باشد: این اپ در واقع کمترین شباهت را به سایر اپلیکیشن های ارائه شده برای محصولات سامسونگ دارد. در طراحی سامسونگ فوکس ظاهرا از زبان طراحی متریال بهره گرفته شده و کوچکترین چیزی که می تواند حواس کاربر را از قابلیت های اصلی برنامه منحرف کند در آن مشاهده نمی شود.

طبق شایعات این هاب قرار است که ابتدا همراه با نوت 6 به کاربران ارائه گردد، با این همه، احتمال می رود که سامسونگ از عرضه اش همراه با دستگاه های دیگر خودداری نماید تا از آن به عنوان نوعی مزیت برای فبلت نوت 6 و البته سایر پرچمداران سری گلکسی و جلب کاربران بیشتر بهره بگیرد و چه بسا اندکی بعد آن را در قالب یک آپدیت نرم افزاری برای گلکسی اس 7 نیز عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی