ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از جدیدترین نسخه «قاتل پرچمداران» موسوم به وان پلاس 3

امروز تعدادی عکس منتسب به تلفن هوشمند وان پلاس 3 در فضای مجازی منتشر گردید و اگر خاطرتان باشد چند روز پیش هم تصاویر دیگری گفته می شد به جدیدترین نسخه از «پرچمدار قاتل» وان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

امروز تعدادی عکس منتسب به تلفن هوشمند وان پلاس 3 در فضای مجازی منتشر گردید و اگر خاطرتان باشد چند روز پیش هم تصاویر دیگری گفته می شد به جدیدترین نسخه از «پرچمدار قاتل» وان پلاس تعلق داشته باشد، لو رفت.

براساس جدیدترین شایعات به دست آمده این تلفن هوشمند از نمایشگری 5 یا 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می برد و یک چیپست اسنپدراگون 820 با پردازنده چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 را در دل خود جای داده است.

احتمال می رود که این تلفن هوشمند در قالب دو نسخه به کاربران عرضه گردد که یکی چهار گیگابایت رم و دیگری 6 گیگابایت را به همراه دارد. علاوه بر این، یکی از این نسخه ها 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری که احتمالا گران تر هم هست از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می گیرد.

در هر دوی مدل ها دوربین های اصلی و جلوییِ به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی تعبیه گردیده و تامین انرژی مورد نیازشان هم به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی محول شده است که طبق انتظار از سیستم شارژ سریع این شرکت موسوم به Dash Charge بهره می گیرد. طبق برآوردهای صورت گرفته قیمت پایه این موبایل از 300 دلار شروع می شود.

همانطور که گفته شد امروز عکس های تازه ای از این موبایل به دست آمده که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Images-allegedly-showing-off-the-OnePlus-34 Images-allegedly-showing-off-the-OnePlus-3.jpg Images-allegedly-showing-off-the-OnePlus-32 Images-allegedly-showing-off-the-OnePlus-33

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یادش بخیر. اون روزا هر موبایلی یه طراحی مخصوص به خودش داشت. حالا همه گوشیها شبیه هم شدن. زجر آوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی