ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از Moto X4 و پانل جلویی Moto G4

روز گذشته تصویری به اینترنت راه یافت که منتسب به تلفن هوشمند موتو اکس ۴ یا نسل چهارم موبایل موتو اکس موتورولا خوانده می شد. در تصویر یاد شده می توانستیم در قسمت پایینی دستگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

روز گذشته تصویری به اینترنت راه یافت که منتسب به تلفن هوشمند موتو اکس ۴ یا نسل چهارم موبایل موتو اکس موتورولا خوانده می شد. در تصویر یاد شده می توانستیم در قسمت پایینی دستگاه دکمه ی هومی را مشاهده کنیم که حسگر اثر انگشت نیز درون آن جای گرفته بود.

ضمناً گفته می شد موبایل مورد بحث از نمایشگری AMOLED بهره می برد که به فناوری «ShatterShield» مجهز گشته؛ تکنولوژی که قبلاً در اسمارت فون Droid Turbo 2 هم استفاده شده بود. به این ترتیب می توان از این صفحه نمایش انتظار دوام بالایی را داشت و شکسته شدنش هم به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

امروز عکس دیگری از دستگاه یاد شده رسانه ای گشته که از زاویه ای کاملاً متفاوت به ثبت رسیده. در بخش بالایی دستگاهی که در تصویر مذکور قابل رویت است، به راحتی می توانید عبارت «اموال محرمانه ی موتورولا، فروشی نیست» را مشاهده کنید؛ ناگفته نماند این عبارت معمولاً روی نمونه ای از دیوایس های در دست توسعه به ثبت می رسد که تقریباً نهایی سازی شده اند و بر همین مبنی می توان حدس زد در حال مشاهده تلفن هوشمندی هستیم که در آینده ای نزدیک به عنوان پرچمدار بعدی موتورولا به بازار خواهد آمد.

ساعاتی پیش تصویر دیگری مرتبط به تلفن های هوشمند کمپانی مورد اشاره نیز لو رفت و عکسی از دیجیتایزر موتو جی ۴ به همراه پانل جلویی آن روی نسخه ی آلمانی وب سایت eBay قرار گرفت که این تصویر هم اطلاعات به بیرون درز یافته پیشین در رابطه با موبایل مذکور را تائید می کرد.

طبق اخبار قبلی موتورولا بنا دارد در چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به شکل رسمی از موتو جی ۴ و جی ۴ پلاس رونمایی به عمل آورد و دستگاه های پرچمدار این شرکت به همراه تلفن هوشمندی مرتبط به پروژه ی تانگو نیز در جریان برگزاری رویداد «تک وُرد» در ۲۰ خرداد ماه معرفی خواهند شد.

ضمناً لنوو می گوید در کنفرانس «تک ورد» می خواهد فناوری را معرفی کند که تصور ما از کارهایی که تلفن های هوشمندمان می توانند انجام دهند را دگرگون خواهد ساخت و لذا برای مشخص شدن این تکنولوژی شگفت انگیز و کاربرد آن می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

mour
تصویر منتشر شده از Moto X4
6e
تصویر منتشر شده از Moto G4
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir
    amir | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    میییخرممممممم ای کاش لنوو تو فروشش در ایران کم نذاره ّّّّ....

مطالب پیشنهادی