ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC 10 تا چه حد در برابر شرایط سخت مقاوم است؟ [تماشا کنید]

در دیجیاتو به دفعات ویدئوهایی که توسط کانال «Jerry Rig Everything» یوتوب تولید می شوند را با شما به اشتراک گذاشته ایم. بد نیست یادآوری کنیم که این کانال عمده ی شهرت اش را به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

در دیجیاتو به دفعات ویدئوهایی که توسط کانال «Jerry Rig Everything» یوتوب تولید می شوند را با شما به اشتراک گذاشته ایم. بد نیست یادآوری کنیم که این کانال عمده ی شهرت اش را به خاطر آزمون های سختی که از تلفن های هوشمند می گیرد به دست آورده و عملاً به کاربران نشان می دهد که یک موبایل گرانقیمت در طول زمان چقدر در مقابل صدماتی که ممکن است به آن وارد گردد مقاوم خواهد بود.

این کانال حالا در آخرین ویدئوی خود به سراغ پرچمدار تازه از راه رسیده ی HTC، یعنی اسمارت فون HTC 10 رفته و تاب و توان بدنه، دوربین، حسگر اثر انگشت و... آن را در مقابل اجسام سخت و بُرنده مورد محک قرار داده است. Jerry Rig Everything سپس میزان مقاومت نمایشگر در برابر حرارت را می سنجد و اندکی بعد نیز توان دستگاه در برابر فشاری که بدنه اش می تواند تحمل کند را بررسی می نماید.

سال گذشته در تست هایی مشابه HTC One M9 به شدت ضعیف جلوه کرد و در نهایت هم بدنه اش تاب فشار را نیاورد و خم شد، اما آیا امسال HTC 10 نیز سرنوشتی مشابه خواهد داشت یا اینکه تولید کننده تایوانی اش را سربلند خواهد نمود؟ این پرسشی است که پاسخ آن را می توانید با دیدن ویدئویی که در انتهای مطلب آماده است دریابید.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • رضا
    رضا | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چرا چرت میگی؟بهترین پشتیبانی نرم افزاری مال اچ تی سی هست سخت افزاری هم ب نسبت خیلی ها بهتره ...معلومه پرچم دارشو داری هه

  • shahab
    shahab | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خرید htc یک اشتباه .
    من پرچمدار htc خریدم ، ولی همین الان پشتیبانی نمیکنه

  • Mostafa97
    Mostafa97 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دمش گرم عجب مقاومتی کرد حتما میخرمش خدا کنه تو بازار کیش پیدا بشه? ? ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی