ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه محصولات شبکه ای «آی پی کام» توسط شرکت «وردسان» در ایران با گارانتی ۳۶ ماهه

«وردسان» شرکتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و در طول این دوران، تلاش نموده تا تجهیزات شبکه ای مورد نیاز کاربران عادی، کسب و کارها و سازمان ها را تامین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۰

«وردسان» شرکتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و در طول این دوران، تلاش نموده تا تجهیزات شبکه ای مورد نیاز کاربران عادی، کسب و کارها و سازمان ها را تامین کند.

کمپانی مذکور امروز در هتل اسپیناس تهران، جلسه ای برگزار کرد و به توضیح سیاست های آتی شرکت خود پرداخت و از همکاری اش با برندی چینی به نام «آی پی کام» (IP-COM) گفت که یکی از شرکت های معتبر در سطح جهانی برای ابزارهای شبکه ای به شمار می رود.

مراسم با سخنرانی مدیر عامل شرکت وردسان، آقای «سعید میر سجادی» آغاز شد. وی در مورد فعالیت شرکت مذکور و اهداف آینده اش توضیحاتی را ارائه داد. او بیان کرد که در سال های اخیر، از ارتباطات وای-فای استقبال چشم گیری به عمل آمده است و حتی در سال های اخیر که این تکنولوژی به عنوان امری عادی شناخته می شود، باز هم سالانه با سی درصد رشد رو به روست.

اما چرا وردسان، شرکت چینی آی پی کام را برای همکاری برگزیده است؟ میر سجادی می گوید که این مسئله چند علت داشته است؛ اول از همه اینکه آی پی کام خودش یک توسعه دهنده قدرتمند در زمینه ابزارهای شبکه است و تمام اجزای محصولات خود را، به شکل خانگی تولید کرده و در این راستا از شرکت دیگری یاری نمی گیرد. از سوی دیگر، قیمت مطلوب محصولات آی پی کام، علت دیگری در انتخاب آن بوده است.

میر سجادی در پایان سخنان خود ذکر کرد که محصولات آی پی کام که توسط شرکت وردسان وارد کشور خواهند شد، دارای ۳۶ ماه گارانتی هستند که ۱۲ ماه نخست از این مدت زمان، گارانتی تعویض خواهد بود.

IMG_6843editted-w1150

در ادامه مراسم، مدیر عامل «آی پی کام»، آقای «تونی لینگ» نیز بر روی صحنه حاضر شد و به ارائه توضیحاتی پرداخت. وی ابتدا به مبحث اینترنت اشیا اشاره کرد و بیان نمود که تحلیلگران باور دارند تا سال ۲۰۲۰، ابزارهای بی شماری در خانه ها و سایر مکان ها، نیازمند اتصال به دهکده جهانی هستند.

برای چنین اتصالی، زیر ساخت هایی لازم است که شرکت آی پی کام در حال توسعه ی آنهاست. او همچنین گفت که زندگی مردم در سراسر جهان، به سوی هوشمند تر شدن پیش می رود و این مسئله، دیگر حالت یک فانتزی ِدور از ذهن را ندارد و در حال تبدیل شدن به یک حقیقت آشکار است. وی عنوان نمود که مفتخر است از اینکه محصولات شرکتش، در ایران توسط شرکت یاد شده به دست کاربران سازمانی خواهند رسید.

IMG_6910editted-w1150

پس از آن، نوبت به «جینگژو یو»، مدیر ارشد خاورمیانه و آفریقای آی پی کام رسید تا سخنان خود را آغاز کند. او نیز در میان گفته هایش، بیان کرد که کمپانی آی پی کام، اکنون ۶۰۰ کارمند در بخش تحقیق و توسعه دارد. تحقیق و توسعه ی این شرکت در سه مرکز مختلف انجام می شود که یکی در سیلیکون ولی واقع در کالیفرنیای آمریکا و دو مرکز دیگر در شهر شنژن از چین جای گرفته اند. 

آقای یو همچنین افزود که شرکت او، اکنون روابط تجاری و همکاری های نزدیکی با سه کمپانی SAP، اوراکل و همچنین IBM دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی