ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دستیار هوشمند ZeroTouch لاجیتک رانندگی ایمنی داشته باشید [تماشا کنید]

لاجیتک نه تنها با کیفیت ترین ماوس و کیبوردهای دنیا را می سازد، بلکه از این پس می خواهد به افزایش ایمنی رانندگی در جاده نیز کمک کند . به همین خاطر، کمپانی یادشده امروز از یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

لاجیتک نه تنها با کیفیت ترین ماوس و کیبوردهای دنیا را می سازد، بلکه از این پس می خواهد به افزایش ایمنی رانندگی در جاده نیز کمک کند . به همین خاطر، کمپانی یادشده امروز از یک اپلیکیشن دستیار هوشمند برای موبایل تحت عنوان ZeroTouch به همراه یک پایه نگهدارنده مغناطیسی رونمایی کرده که می تواند با مبلغی کمتر از صد دلار، هر ماشین معمولی را به یک وسیله نقلیه متصل به اینترنت تبدیل نماید.

همانطور که از نامش پیداست، ZeroTouch با این هدف طراحی شده که تمرکز شما هنگام رانندگی فقط به جاده معطوف باشد و برای انجام کارهایی مثل تماس گرفتن یا پیامک زدن نیازی به لمس تلفن هوشمند خود نداشته باشید. برای استفاده از زیرو تاچ کافیست تا پایه مغناطیسی را به پشت موبایل خود چسبانده و اپ موبایلش را باز کنید.

در این صورت زیرو تاچ به طور خودکار فعال شده و حالا می توانید از طریق آن به امکاناتی مثل تبدیل صدا به متن برای ارسال پیامک، مسیریابی صوتی، اشتراک گذاری موقعیت، برقراری تماس و کنترل موزیک بدون دخالت دست دسترسی داشته باشید.

Logitech-ZeroTouch-vent-mount-Samsung-Galaxy-S7-Edge-840x472

اپلیکیشن زیرو تاچ هم برای استفاده بسیار آسان است. با نصب آن، دو قسمت برایتان نمایان می گردد: یکی Setup و دیگری بخش Learn. همانطور که از نامشان پیداست، Learn از طریق دموهای انیمیشنی قابلیت های زیرو تاچ را به شما معرفی کرده و مواردی همچون نحوه ارسال پیامک به صورت صوتی، تماس گرفتن و پاسخ به آنها، اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی، شنیدن پیام های خوانده نشده و نحوه ی اجرا و کنترل اپ را به شما آموزش می دهد.

اپ زیرو تاچ همچنین فهرستی از دستورات صوتی پیشنهادی را هم شامل می شود و حالت شتاب دهنده ای هم دارد تا بتوانید پیام هایتان را بدون نیاز به تأیید اولیه، به سرعت به مخاطب خود ارسال کنید.

Logitech-ZeroTouch-setup

پس از این که کار با اپلیکیشن را یاد گرفتید، حالا باید آن را راه اندازی کنید. خوشبختانه این کار هم بسیار ساده است: پایه مغناطیسی را به پشت موبایل چسبانده تا اپ زیرو تاچ به موبایل تان متصل شود. حالا کافیست کف دستتان را نزدیک حسگر مجاورت موبایل حرکت داده تا اپلیکیشن را برای دادن دستورات صوتی آماده کنید. اگر از دادن دستور خاصی منصرف شدید هم کافیست کلمه Cancel را واضح و شمرده به اپ بگویید، یا دوباره کف دستتان را جلوی نمایشگر موبایل تکان بدهید.

Logitech-ZeroTouch-app-voice-commands

زیرو تاچ امکانات شخصی سازی بسیار خوبی نیز در اختیار کاربرانش قرار داده. می توانید اپلیکیشن نقشه مطلوب خود را در آن تعریف کرده و آدرس خانه و محل کارتان را در آن مشخص نمایید. سپس پیام رسان و موزیک پلیر دلخواه تان (اسپاتیفای یا Deezer) را هم به همین شیوه برگزینید.

با این کار، زیرو تاچ هر پیامک یا پیغامی که برایتان ارسال شود را با صدای بلند برایتان می خواند، و شما هم می توانید پاسخ را به صورت صوتی به اپلیکیشن داده تا آن را به شکل متن به مخاطب شما ارسال کند. همچنین کنترل موزیک در حال پخش از خودرو را نیز می توانید با صدور فرمان صوتی به زیرو تاچ کنترل کنید.

بدیهی است که هدف لاجیتک از ارائه این دستیار هوشمند، تأمین امنیت کاربران تلفن های هوشمند هنگام رانندگی در جاده بوده است تا پیامک ها و اعلان های گجت ها نتوانند تمرکز راننده را هنگام رانندگی بر هم بزنند.

Logitech-ZeroTouch-vent-mount-Samsung-Galaxy-S7-Edge-side-840x472

پایه مغناطیسی زیرو تاچ به همراه اپلیکیشن موبایلش امروز در آمریکا و آلمان منتشر شده؛ دو کشوری که جمعا هفت درصد از خودروهایشان متصل به اینترنت هستند. زیرو تاچ از طریق بلوتوث کار می کند و از تمام گجت های اندرویدی مبتنی بر نسخه کیت کت (4.4) به بالا پشتیبانی به عمل می آورد.

پایه مغناطیسی زیرو تاچ در دو مدل مخصوص دریچه هوای خودرو با قیمت 59.99 دلار و مدل مخصوص داشبورد با قیمت 79.99 دلار در بازار عرضه شده و اپلیکیشن آن را می توان همین حالا از گوگل پلی دریافت کرد. در ادامه می توانید ویدئویی کوتاه از شرح قابلیت های دستیار هوشمند لاجیتک را مشاهده نمایید:

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی