ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو در ۲۰ خرداد از محصولات و فناوری های جدیدش در کنار تلفن هوشمندی مرتبط به پروژه تانگو پرده برخواهد داشت

جدای از رویدادی که بنا است تا در ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر دهلی نوی هند برگزار شود و طی آن تلفن های هوشمند موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس معرفی گردند، لنوو ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

جدای از رویدادی که بنا است تا در ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر دهلی نوی هند برگزار شود و طی آن تلفن های هوشمند موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس معرفی گردند، لنوو امروز خبر داده که از اولین اسمارت فون «پروژه ی تانگو» و برخی دیگر از دستگاه های جدیدش در نهم ژوئن (۲۰ خرداد) پرده برخواهد داشت؛ ناگفته نماند شرکت مورد بحث می خواهد در تاریخ یاد شده دومین مراسم «Tech World» خود را برگزار نماید، رویدادی که حالا و بر حسب اعلام خود این برند شامل خبرهای هیجان انگیزی خواهد بود.

در این بین بد نیست اشاره کنیم که پروژه ی تانگو، پروژه ای مشترک است میان گوگل و لنوو و طی آن قرار است اسمارت فونی به تولید برسد که بتواند با ترکیبی از سنسورها و دوربین ها نقشه های سه بعدی فضاهای داخلی و بسته را تهیه نماید؛‌ این محصول می تواند یک تبلت و یا یک تلفن هوشمند باشد.

لنوو در همین رابطه می گوید: «پروژه ی تانگو واقعیت افزوده را به شکلی بدیع به اسمارت فون های شما خواهد آورد و با آنها قادر خواهید بود به شکلی متفاوت به بازی پرداخته، در فضاهای داخلی و بسته -مانند یک اداره ی بزرگ- مسیریابی کرده و امور خارق العاده ی دیگری را انجام دهید.»

می بایست یادآور شویم نمونه ی اولیه فبلتی که تحت پروژه ی تانگو توسعه یافته بود نمایشگری ۶.۵ اینچی داشت. در پشت این تلفن هوشمند یک دوربین ۴ مگاپیکسلی با یک لنز «fish-eye» دارای زاویه دید ۱۸۰ درجه جای گرفته بود و بخش جلویی نیز از ماژول دوربینی با زاویه دید ۱۲۰ درجه میزبانی می کرد، یک دوربین ویژه ی سنجش عمق هم در دستگاه حضور داشت که از رزولوشنی پایین و برابر با ۱۸۰ در ۳۲۰ پیکسل برخوردار بود.

در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون، آنهم در ماه فوریه گذشته، لنوو برای اولین بار پروژه ی تانگو را برای مسیریابی در موزه شهر بارسلون به کار گرفت. در همین راستا کاربران قادر بودند با یک تبلت بهره مند از قابلیت های حاصل شده از پروژه ی تانگو در موزه مسیریابی کرده و وقتی پای یکی از آثار هنری یا نقاشی ها می رسیدند اطلاعات مربوط به هر اثر را روی دیوایس خود ملاحظه نمایند.

لنوو می گوید در مراسم «تک وُرد» خود که در ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد از فناوری دیگری نیز پرده بر خواهد داشت که تصور مردم از کارهایی که قادر هستند با تلفن های هوشمند شان انجام دهند را دگرگون خواهد ساخت. رویداد تک ورد در تاریخی که پیش تر اشاره شد به صورت زنده روی یوتوب استریم خواهد گشت و به یقین ما نیز در دیجیاتو اخبار مهم مرتبط به آن را پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی