ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Battleborn Tap؛ دلیران جنگستان

با وجود این که در دنیای امروزی کمپانی های مهم صنعت سرگرمی از بازی های موبایل استفاده ابزاری می کنند تا فروش محصولات خود را افزایش بدهند، هستند افرادی که تنها با دید تجاری به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

با وجود این که در دنیای امروزی کمپانی های مهم صنعت سرگرمی از بازی های موبایل استفاده ابزاری می کنند تا فروش محصولات خود را افزایش بدهند، هستند افرادی که تنها با دید تجاری به اپلیکیشن های موبایل نگاه نکرده و می خواهند تجربه ای جذاب را برای بازیکنان به ارمغان بیاروند.

استودیو 2K Games با Battleborn Tap نشان داد لایق حضور در جرگه سازندگانی است که در جمله قبلی به آن ها اشاره کردیم. چون این بازی نه تنها تمام شاخص ها برای تبدیل شدن به اثری استاندارد را دارد، بلکه یکی از بهترین بازی هایی است که در اردیبهشت ماه امسال شاهد انتشار آن بودیم.

این قدر تعریف می کنیم، بیایید نگاهی به بازی بیاندازیم. برخلاف نسخه کنسولی که با نام Battleborn شناخته شده و یک اکشن اول شخص است، استودیو سازنده در اقدامی بسیار عاقلانه تصمیم گرفت با Battleborn Tap دست روی یکی از محبوب ترین سبک های تلفن های همراه بزند. مکانیزم گیم پلی بازی بدین صورت است که باید با دو راهی که پیش رویتان قرار داده شده دشمنان را از بین ببرید.

Battleborn-Tap

اولین کاری که از همان ابتدا باید انجام دهید ضربه زدن به صفحه لمسی است. با این کار نیرو یا لیزری به موجودات درون صفحه وارد شده و آن ها از بین می روند. وظیفه دوم شما استخدام هیروها خواهد بود. با نابودی دشمنان، می توانید سکه های به دست آمده را صرف خرید قهرمانان گوناگون بکنید تا به شما کمک کنند. البته کارایی ارز درون بازی تنها به خرید هیرو محدود نشده و از آن می توان کارهای دیگری هم کرد.

قابلیت ارتقا شخصیت های یا خرید قدرت های جدید برای آن ها تنها نمونه های محدودی هستند که می توانیم نام ببریم. ترکیب این دو بخش و تنوع بالای شان موجب شده تا بازیکن به Battleborn Tap معتاد شود. بدون شک تاکنون متوجه شده اید بازی شباهت انکار ناپذیری به Tap Adventure: Time Travel دارد.

همچنین اگر بازی را رها کرده و از آن خارج شوید، در صورت داشتن قهرمان خودشان به دشمنان حمله کرده و پول جمع آوری می کنند. اما سوال اینجاست Battleborn Tap چه مزیتی برای بازی اصلی دارد. با تجربه عنوان مورد بحث می توانید آیتم هایی را در نسخه کنسولی دریافت کنید. اگر دوست دارید پیرامون Battleborn اطلاعات بیشتری کسب نمایید، توصیه می کنیم نقد بازی که امشب در دیجیاتو منتشر می شود را بخوانید.

Battleborn Tap

Battleborn Tap

سازنده: 2K Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 141 / 85 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی