ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کاربران فایرفاکس با Test Pilot می توانند قابلیت های آزمایشی این مرورگر را امتحان کنند

موزیلا تا این لحظه بیلدهای متعددی از مرورگر فایرفاکس را برای امتحان قابلیت های آزمایشی منتشر کرده، اما از امروز می توانید قابلیت های یادشده را در نسخه پایدار فعلی مرورگرتان هم تجربه کنید. افزونه ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

موزیلا تا این لحظه بیلدهای متعددی از مرورگر فایرفاکس را برای امتحان قابلیت های آزمایشی منتشر کرده، اما از امروز می توانید قابلیت های یادشده را در نسخه پایدار فعلی مرورگرتان هم تجربه کنید.

افزونه ای تحت عنوان Test Pilot که موزیلا نخستین بار آن را در سال 2009 با هدف بررسی نحوه تعامل مردم با مرورگر منتشر کرده بود، ساعاتی پیش دوباره از نو منتشر شده تا کاربران از طریق آن قادر به تست قابلیت های در حال توسعه مرورگر فایرفاکس باشند.

با دانلود Test Pilot، سه قابلیت فایرفاکس که فعلا در مرحله آزمایشی هستند را می توانید تجربه کنید. مورد اول، Activity Stream نام دارد که می تواند هر تب جدید را به یک فید اخبار به روز شونده تبدیل کند تا با آن بتوانید سرتیتر مهم ترین خبرها از خبرگزاری های محبوب تان را دنبال نمایید. ضمنا قابلیت مورد بحث می تواند بعضی از صفحات بوکمارک شده را نیز برایتان برجسته کند.

اما Tab Center نام قابلیت بعدی است که می تواند کلیه تب های باز مرورگر را در سمت چپ صفحه برای دسترسی آسان به نمایش بگذارد. و در نهایت، قابلیت Universal Search را داریم که هنگام تایپ در نوار آدرس، پیشنهادات متناسبی به شما ارائه می کند.

به گفته VentureBeat هدف موزیلا از انتشار مجدد Test Pilot این بوده که بتواند اطلاعات و بازخوردهای بیشتری در مورد قابلیت های آزمایشی خود از سوی مردم بدست آورد. اگر می خواهید شما هم جز تست کنندگان این قابلیت های آزمایشی باشید، می توانید Test Pilot را همین حالا از این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی