ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آکیلس: یک میلیون نفر طی ماه گذشته از Gear VR استفاده کردند

امسال را می توان آغاز خیزش تکنولوژی واقعیت مجازی نام نهاد و دو شرکت آکیلس وی آر و سامسونگ در این زمینه نقش بسیار موثری داشتند. آکیلس با عرضه هدست آکیلس ریفت و کمک به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

امسال را می توان آغاز خیزش تکنولوژی واقعیت مجازی نام نهاد و دو شرکت آکیلس وی آر و سامسونگ در این زمینه نقش بسیار موثری داشتند. آکیلس با عرضه هدست آکیلس ریفت و کمک به سامسونگ جهت ارائه Gear VR، قطعا یکی از پیشگامان این حوزه محسوب می شود.

مدیر بخش موبایل آکیلس، مکس کوهن اخیرا اعلام کرده که طی یک ماه گذشته، یک میلیون نفر از هدست واقعیت مجازی سامسونگ، Gear VR استفاده کرده اند و مدت زمان این استفاده، روزانه حداقل 25 دقیقه بوده است.

یک میلیون نفر و روزی حداقل 25 دقیقه، آمار و ارقام جالبی است که Gear VR را به موفقیتی بزرگ برای آینده تکنولوژی واقعیت مجازی تبدیل می کند. با این حال، وی در مورد میزان فروش این دستگاه صحبت نکرده است. کسانی که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را خریداری کرده بودند، این هدست را به رایگان دریافت کرده اند.

سامسونگ و توسعه دهندگان شخص ثالث، به طور مداوم در حال افزودن محتوا برای این دستگاه هستند و جز چند بازی مطرح و چندین اپلیکیشن جذاب، Gear VR وسیله چندان مهمی نیست که لازم باشد هر روز از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ramtin
    ramtin | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    "کسانی که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را خریداری کرده بودند"
    این قابلیت که می گید فقط تو کشور امریکا بود و فقط کسانی که این گوشی رو تو سه ماهه اول سال بخرند به قیمت 99 دلار حدود 320 هزار تومان میده که مانند همین کار تو ایران با شکستن یک صفحه نمایش میان در خونه گوشی رو ازت میگیرن و صفحه نمایشی جدید با قیمت حدودا 500 هزار تومان بصورت رایگان می اندازند:samsung:

  • ahmadreza.it
    ahmadreza.it | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    محصول جالبیه
    واقعا امسال و سال دیگه فقط باید گفت واقعیت مجازی
    من تجربه داشتم تو شوروم شرکت توسعه آرامش ایرانیان
    عالی بود?

مطالب پیشنهادی