ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر فیلم سینمایی Assassin’s Creed را تماشا کنید

همانطور که احتمالا از پیش در جریان هستید، کمپانی یوبیسافت مشغول ساخت فیلمی با محوریت سری بازی Assassin's Creed است که در ماه دسامبر سال جاری میلادی، روی پرده نقره ای به نمایش در خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

همانطور که احتمالا از پیش در جریان هستید، کمپانی یوبیسافت مشغول ساخت فیلمی با محوریت سری بازی Assassin's Creed است که در ماه دسامبر سال جاری میلادی، روی پرده نقره ای به نمایش در خواهد آمد. شب گذشته، برای اولین بار تریلری از این فیلم مورد انتظار منتشر شد که امیدمان را برای عرضه فیلمی شایسته و درخور سری بازی Assassin's Creed، دوچندان می کند.

اولین تریلر Assassin's Creed، نه تنها با اطلاعات جالبی درباره داستان و پیرنگ فیلم همراه است، بلکه سکانس هایی با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و ماریون کاتیلارد (Marion Cotillard) را به نمایش می گذارد و به نظر می رسد که تیم بازیگردانی فیلم، به خوبی از عهده وظایف خود برآمده اند.

داستان Assassin's Creed حول شخصیتی به نام کالوم لینچ (Callum Lynch) می گذرد که همانند سری بازی مورد بحث، با استفاده از دستگاه Animus به دوران قرن پانزدهم میلادی باز می گردد تا دنیا را از چشمان جد اسپانیایی خود به نام Aguilar تجربه کند. این فیلم قرار است در تاریخ 21 دسامبر (1 دی ماه) در سینماهای سراسر جهان به اکران در بیاید اما انتظار می رود که تا پیش از اکران، شاهد انتشار چند تریلر دیگر نیز باشیم.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که برای اولین پس از سال های متمادی، در فصل پاییز امسال خبری از نسخه جدید سری بازی Assassin's Creed نخواهد بود و دوستداران این فرنچایز تنها باید به اثر سینمایی آن بسنده کنند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم Assassin's Creed هم به سرنوشتی مشابه فیلم Prince of Persia دچار خواهد شد یا این بار با اثری ارزشمند و درخور توجه مواجه هستیم. تریلر Assassin's Creed در پایین قابل مشاهده است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سید علی وسمه
    سید علی وسمه | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    چقد سخته انتظار...

مطالب پیشنهادی