ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن یوتوب به زودی به یک پیام رسان درون برنامه ای مجهز می شود

یوتوب بالاخره متوجه این موضوع شده که مردم دوست دارند در مورد ویدئوهایی که می بینند، به بحث و گفتگو بپردازند. اما قسمت نظرات جای مناسبی برای بحث های خصوصی و دوستانه نیست. به همین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

یوتوب بالاخره متوجه این موضوع شده که مردم دوست دارند در مورد ویدئوهایی که می بینند، به بحث و گفتگو بپردازند. اما قسمت نظرات جای مناسبی برای بحث های خصوصی و دوستانه نیست. به همین خاطر، تیم یوتوب تصمیم گرفته تا به زودی یک پیام رسان درون برنامه ای را به اپلیکیشن اضافه کند تا کاربران از طریق آن بتوانند به طور خصوصی با یکدیگر گفتگو کنند.

اضافه شدن یک پیام رسان درون برنامه ای به یوتوب به این معناست که دیگر لازم نیست برای اشتراک گذاری یک لینک با دوست یوتوبی تان از اپ های پیام رسان دیگر استفاده کنید، بلکه کافیست آیکن شناور انتهای صفحه را بفشارید تا قادر به آغاز یک مکالمه خصوصی با فرد مورد نظرتان باشید. با پیام رسان درون برنامه ای یوتوب می توانید لینک ویدئوها را با دوستان خود به اشتراک گذشته و مکالمات خود را از طریق تب جدید پیام رسانی در منوی یوتوب دنبال نمایید.

مشخص است که هدف یوتوب از اضافه کردن این قابلیت، این بوده که کاربران مدت زمان بیشتری را در محیط این اپلیکیشن صرف کنند. مسلما هر چقدر ویدئوی بیشتری در یوتوب ببینید، پول بیشتری هم به جیب گوگل و خالقان یوتوب سرازیر خواهد شد.

پیام رسان درون برنامه ای یوتوب، در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد و فعلا تعداد کمی از کاربران به آن دسترسی دارند. گوگل نیز هنوز در مورد زمان ارائه این قابلیت برای تمام کاربران سخنی به میان نیاورده، بنابراین فعلا تا رسیدن خبرهای جدید باید اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    پس چرا الان بخش پیامرسانیش نیست؟

مطالب پیشنهادی