ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی استراتژیک Civilization VI به صورت رسمی معرفی شد؛ بزرگتر و هیجان انگیزتر از همیشه [تماشا کنید]

بنابر اعلام رسمی استودیوی Firaxis Games، نسخه ششم سری بازی استراتژیک و محبوب Civiliztion در دست توسعه بوده و می توان منتظر عرضه آن به صورت انحصاری روی پلتفرم پی سی و در فصل پاییز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

بنابر اعلام رسمی استودیوی Firaxis Games، نسخه ششم سری بازی استراتژیک و محبوب Civiliztion در دست توسعه بوده و می توان منتظر عرضه آن به صورت انحصاری روی پلتفرم پی سی و در فصل پاییز امسال بود. سازندگان بازی وعده داده اند که نسخه ششم بازی، نقشه های بسیار بزرگتری را در خود جای خواهد داد و گیمر می تواند در نقش رهبران بزرگ جهان، اهداف خاص خود را دنبال کند.

اِد بیچ (Ed Beach)، طراح ارشد بازی می گوید که Civilization VI بنیان اصلی این فرنچایز را حفظ کرده اما در عین حال، می توان منتظر اضافه شدن المان هایی جدید و هیجان انگیز به بازی بود. به گفته وی، برخی از ویژگی های کلیدی گیم پلی دستخوش تغییر شده اند و تجربه ای ناب برای گیمر فراهم می آورند؛ با این حال این تغییرات به حدی نیست که گیمرهای قدیمی تر را از خود برنجاند.

CivilizationVI_screenshot_announce2

استودیوی Firaxis به صورت خلاصه، برخی از ویژگی های گیم پلی Civilization جدید را اینگونه ذکر کرده است:

  • امپراتوری های قابل گسترش (Expansive Empires): از این پس گیمر می تواند امپراتوری خود را به شکلی کاملا متفاوت با قبل گسترش دهد؛ هر شهر حالا از چند بخش تشکیل شده و می توان با شخصی سازی این بخش ها، بهترین استفاده را از منابع محلی برد.
  • تحقیق موثر (Active Research): با استفاده از امتیازات خاصی که با نام Boost شناخته می شوند، می توانید روند تکامل تمدن تان را در تاریخ سرعت بخشید. برای دستیابی به این امتیازات می توان به نیروهایی را برای جستجو و توسعه مناطق تحت تملک خود و یا برای کشف فرهنگ های جدید اعزام نمود.
  • دیپلماسی پویا (Dynamic Diplomacy): نحوه تعامل با دیگر تمدن ها در طول گیم پلی تغییر می کند؛ از همان لحظه که بازی آغاز می شود و جدال میان طرفین در بیشترین حد خود است تا اواخر گیم پلی که مذاکره و تفاهم به امری حیاتی بدل می شود.
  • ادغام واحدهای نظامی (Combined Arms): با گسترش یافتن قابلیت یک واحد نظامی در هر کاشی از محیط، حالا می توان واحدهای پشتیبان را با دیگر واحدها ادغام کرد؛ برای مثال می توان واحدهای ضد تانک را با سربازان پیاده نظام، یا جنگجویان را با مهاجران ادغام نمود.
  • بخش چندنفره ارتقایافته (Enhanced MultiPlayer): علاوه بر مادهای چندنفره سنتی، از این پس می توان با دوستان به شکلی متفاوت رقابت یا همکاری کرد.
  • تمدنی برای تمام بازیکنان (A Civ For All Players): بازی Civilization VI به گیمرهای حرفه ای اجازه می دهد تا از راه های جدید، تمدن خود را بنا کنند. در همین حال، سیستم آموزشی بازی از نو طراحی شده تا بازیکنان جدید هم بتوانند با مفاهیم عمیق گیم پلی Civilization آشنا شده و به راحتی راهشان به سمت پیروزی را باز کنند.

بازی Civilization V قرار است با قیمت 60 دلار و در تاریخ 21 اکتبر (30 مهرماه) به صورت انحصاری روی پلتفرم پی سی عرضه شود. استودیوی Firaxis در راستای معرفی بازی جدید خود، تریلری نیز منتشر کرده که روایت آن برعهده شان بین، بازیگر شهیر هالیوودی و ستاره سریال Game of Thrones بوده است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یادش بخیر چند سال پیش ورژن خریدم ی ورژن از بازیشو اخرشم نصب نشد?

مطالب پیشنهادی