ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغات گسترده سامسونگ و کیفیت بالای محصول در حال برتری بخشیدن به گلکسی اس ۷ در بازار ایالات متحده هستند

گزارش ها حکایت از آن دارند که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در سه ماهه اول سال جاری میلادی، ۵.۸ درصد از فروش بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

گزارش ها حکایت از آن دارند که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در سه ماهه اول سال جاری میلادی، ۵.۸ درصد از فروش بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داده اند و این اتفاق در حالی رخ می دهد که دستگاه های یاد شده تنها از یازدهم مارس به کاربران ارائه گشته اند (بازه ی زمانی سه ماهه مورد بحث به انتهای ماه مارس ختم می گردد).

چنین حجمی از تقاضا سبب شده که محصولات مورد اشاره به پنجمین تلفن هوشمند محبوب ساکنین آمریکا بدل گردند، آنهم با وجود اینکه مدت زمان بسیار اندکی در بازار حضور داشته اند.

نکته در اینجاست که کهکشانی های جدید سامسونگ -در بحث فروش- نسبت به نسل پیشین خود هم به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده اند، زیرا گلکسی اس ۶ در فصل مالی که پا به بازار گذاشت تنها ۳.۲ درصد از تقاضاهای ایالات متحده را به خود اختصاص داد و به عنوان دهمین اسمارت فون پرهوادار در این منطقه رسید.

سامسونگ برای موفقیت هایی که در بالا از آنها سخن گفتیم هزینه های بسیار کلانی را صرف تبلیغات کرده است و پیشنهادهای ویژه ی متعددی را به کاربران ارائه نموده. در همین راستا برخی از تحلیل گران می گویند، گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ممکن است شامل بیشترین بودجه ی تبلیغاتی شده باشند که تا به حال به یک تلفن هوشمند تخصیص یافته.

برای مثال آنهایی که دو موبایل پیش تر اشاره شده را تا قبل از ۱۸ مارس در آمریکا سفارش دادند به همراه محصول یک عدد هدست Gear VR -به ارزش ۹۹ دلار- به رایگان دریافت کردند و اپراتور AT&T نیز اسمارت فون های مذکور را به صورت مداوم با تخفیف هایی استثنایی به دست علاقه مندان می رساند.

البته ماجرا وقتی جالب تر می شود که آمارها می گویند ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به خرید گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج کرده اند، صرفاً این محصولات را به خاطر تخفیف های ویژه شان ابتیاع نموده اند. ۱۰ درصد دیگر نیز اسمارت فون ها را به این دلیل تهیه کرده اند که به همراه شان گجت هایی به رایگان عرضه می شده است.

۵۳.۳ درصد از مالکان پرچمداران جدید کره ای ها، اظهار داشته اند جذاب ترین نکته در مورد این دو دیوایس طول عمر باتری اش بوده است، ۵۱ درصد از این قشر نیز بر این باور هستند که کیفیت دوربین بر تصیم شان برای خرید کاملاً اثر داشته و در نهایت ۳۶.۵ درصد از کاربران ظرفیت حافظه را هم فاکتوری مطلوب عنوان نموده اند.

تحلیل گران می گویند گلکسی اس ۷ به احتمال بسیار بالایی در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ بدل به پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار ایالات متحده خواهد شد، اتفاقی که نسل پیشین آن در رقم زدنش ناکام ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • erfan
    erfan | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دقیقا امین جان یکی از بهتریناست و شما هم یکی از بهترین قینی هائی بودی که دیدمت.موفق باشید و مؤید گه هم نخور اینقدر.

    • Erfan
      Erfan | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

      اقا فقط بگم این یارو erfan من نیستم ها...خیلی وقته من کامنت ندادم

  • amin
    amin | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا بهترین پرچمدار امساله..از هر نظر که فکرشو بکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی