ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران: آیفون در سال 2017 دست خوش تغییرات گسترده ای خواهد شد

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات کمپانی اپل، اخیرا در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سخت گفته بود که صبح امروز برای تان نقل کردیم. وی اما حالا به سراغ آیفون بعدی اپل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات کمپانی اپل، اخیرا در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سخت گفته بود که صبح امروز برای تان نقل کردیم. وی اما حالا به سراغ آیفون بعدی اپل که سال 2017 عرضه می شود رفته است.

او پیش از این گفته بود که آیفون 7 اپل نقاط قوت چندانی ندارد که سبب فروش بسیار آن شود و به همین دلیل، اپل احتمالا به سراغ آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نخواهد رفت. ترجیح کمپانی کوپرتینویی بر این است که سال آینده آیفون 8 را با تغییرات بسیار عمده ای عرضه کنند.

در حقیقت، ظاهر آیفون 7 تقریبا مشابه آیفون 6 باقی مانده و تغییر گسترده ای نمی کند اما طراحی آیفون 8 از همه لحاظ بسیار تغییر خواهد کرد. گفته شده نمایشگر آیفون بعدی تمام بخش جلویی موبایل را می پوشاند و تاچ آی دی نیز زیر این نمایشگر قرار گرفته. درون نمایشگر، دوربین و اسپیکرها هم قرار گرفته اند. این تغییرات قطعا نسبت به آیفون های کنونی بسیار عظیم خواهند بود و یک بار دیگر آیفون را به صدر باز می گرداند.

تصاویر جدیدی که از طراحی های کامپیوتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر شده به خوبی نشان می دهد که شاهد تغییرات گسترده ای در موبایل های نسل بعد اپل نیستیم. اما از سوی دیگر، گفته می شود که سال 2017 شاید آیفون 5.8 اینچی (0.3 اینچ بزرگ تر از آیفون های پلاس) با نمایشگر خمیده و AMOLED هستیم.

تا سال 2017 زمان بسیاری باقی مانده و هنوز آیفون 7 عرضه نشده که نگران آیفون 8 باشیم. بنابراین بهتر است بیشتر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی