ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصول جدید Jide به شما اجازه می دهد تا اندروید را روی یک کامپیوتر All-in-One تجربه کنید

Jide، شرکتی که اولین نسخه منشعب از اندروید برای کامپیوترهای شخصی را ارائه کرده بود حالا این محصول نرم افزاری اش را به صورت رسمی با همکاری کمپانی چینی AOC روی یک کامپیوتر شخصی آل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

Jide، شرکتی که اولین نسخه منشعب از اندروید برای کامپیوترهای شخصی را ارائه کرده بود حالا این محصول نرم افزاری اش را به صورت رسمی با همکاری کمپانی چینی AOC روی یک کامپیوتر شخصی آل این وان در اختیار کاربران گذاشته است.

Remix OS فعلا در فاز بتا قرار دارد اما همین حالا هم می توانید سیستم عامل موبایل گوگل را در حالتی فوق العاده روی دسکتاپ ببینید. پنجره های متنوع، قابلیت استفاده از کیبورد و ماوس، دکمه استارت و حتی یک فایل منیجر از ویژگی های این دستگاه هستند. نرم افزار را به رایگان می توانید از طریق این لینک دانلود کنید.

با این حال، تصور نکنید که این کامپیوترها چندان قدرت خاصی دارند. دستگاه ساخته شده توسط AOC، نمایشگری 24 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 دارد و درون آن 2 گیگابایت رم، 16 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ARM Cortex A53 قرار گرفته که 2 گیگاهرتز سرعت پردازش دارد و قطعه ای 64 بیتی محسوب می شود. با توجه به ویدیوی تبلیغاتی و قضاوت از روی مشخصات سخت افزاری می توان به این نتیجه رسید که این دستگاه شاید چندان قدرتمند نباشد.

در مورد قیمت هنوز صحبتی به میان نیامده ولی می دانیم که تابستان امسال چینی ها قادر به خرید آن هستند. همچنین لازم به ذکر است که کامپیوترهای AOC به همراه سرویس های گوگل عرضه نمی شوند، بنابراین پلی استور گوگل روی آن به صورت پیش فرض قرار ندارد. Jide با توجه به مشکلات پلی استور گوگل در چین پیشنهاد داده تا کاربران اپ استورهای محلی را روی دستگاه خود نصب کنند.

در ادامه می توانید تصاویری از این دستگاه را مشاهده کنید.

AIO_front_2.0 AIO_back_2.0 AIO_back_1.0 AIO_front_1.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی