ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکشن کم LTE ال جی
تکنولوژی

ال جی و معرفی اکشن کمی بی نیاز از تلفن هوشمند برای اتصال به اینترنت

زمانی گو-پرو تمام بازار اکشن کم ها را زیر سلطه خود داشت، اما حالا شرایط متفاوت شده و شرکت های زیادی به سمت این بازار رو آورده و در حال کاستن از سهم برند مذکور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

زمانی گو-پرو تمام بازار اکشن کم ها را زیر سلطه خود داشت، اما حالا شرایط متفاوت شده و شرکت های زیادی به سمت این بازار رو آورده و در حال کاستن از سهم برند مذکور هستند. در همین راستا کمپانی ال جی نیز پس از عرضه دوربین ۳۶۰ درجه اش موسوم به CAM 360، حالا می خواهد اکشن کم خود را برای رقابت با محصولات گو پرو به میدان بفرستد. به علاوه این که این دیوایس ال جی بدون نیاز به یک تلفن هوشمند می تواند به شبکه LTE متصل شده و محتوای اش را روی اینترنت استریم کند.

دوربین های قابل حمل با ویژگی استریم آنلاین ویدیو در یوتیوب و سرویس های مشابه، چندان جدید نیستند، اما تقریباً تمام آنها برای اتصال به اینترنت نیاز به یک تلفن هوشمند به عنوان نقطه دسترسی دارند. این راهکار با معایبی همراه است، از جمله این که می بایست هر دو دستگاه همواره در محدوده ای نزدیک به هم باشند و شارژ باتری موبایل شما هم با سرعت فزاینده ای تخلیه می شود.

همین دلایل کافی هستند تا ما مشتاقانه تر به اکشن کم LTE ال جی نگاه کنیم، چرا که این دوربین می تواند به طور مستقیم به اینترنت وصل شود. چنین مزیتی، در بازار رو به گسترش استریم آنلاین امتیاز بزرگی را برای شرکت کره ای به ارمغان خواهد آورد. ضمناً می توان از چنین گجتی به عنوان یک دوربین امنیتی کاملاً مستقل نیز استفاده نمود.

26357053223_ef899fde6c_b-540x720

اکشن کم ال جی از لحاظ خصوصیات سخت افزاری هیچ کم و کاستی ندارد؛ سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۵۰ درجه ای، ۲ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی موید این مطلب هستند. البته ناگفته نماند که رم و حافظه داخلی تنها در دسترس سیستم عامل دوربین خواهند بود.

محصول تازه کره ای ها علاوه بر امکان اتصال به شبکه LTE و 3G، از طریق Wi-Fi ،USB و بلوتوث نیز می تواند به دیوایس های دیگر متصل شود. برای ذخیره سازی اطلاعات هم یک اسلات microSD در نظر گرفته شده که از کارت های حافظه با حداکثر ظرفیت ۲ ترابایت پشتیبانی به عمل می آورد. مانند دیگر محصولات مشابه، اکشن کم ال جی نیز از GPS، سنسور شتاب سنج و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. با این همه باتری ۱۴۰۰ میلی آمپر ساعتی آن می تواند کمی نگران کننده باشد.

ال جی دوربین مورد اشاره در بالا را محدود به موبایل هایش و حتی سیستم عامل اندروید نکرده و می توان آن را به تمام تلفن های هوشمند و تبلت های موجود در بازار متصل نمود. شرکت سازنده همچنین پایه های نگهدارنده متعددی نیز برای آن در نظر گرفته است تا بشود در هر شرایطی از این دیوایس استفاده نمود.

قرار است عرضه اکشن کم LTE ال جی در حدود ماه ژوئن (خرداد ماه) در کشور کره آغاز شود، اما هنوز قیمت و تاریخ ارائه آن به سایر نقاط دنیا اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چیزی در مورد تا چند متر عمق نگفتند ؟ ما غواصا مهمترین دوربین برامون تحمل فشارش تا حد کفته شده سازندس

مطالب پیشنهادی