ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز تصاویر Desire 628 اچ تی سی
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات تلفن هوشمند HTC Desire 628 لو رفت

با آن که زمان زیادی از رونمایی پرچمدار تازه اچ تی سی نمی گذرد، اما این شرکت تایوانی بیکار ننشسته و تلاش دارد با عرضه محصولی میان رده از سری Desire، موقعیت خود را در بازارهای رو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

با آن که زمان زیادی از رونمایی پرچمدار تازه اچ تی سی نمی گذرد، اما این شرکت تایوانی بیکار ننشسته و تلاش دارد با عرضه محصولی میان رده از سری Desire، موقعیت خود را در بازارهای رو به رشدی چون چین، هند و ویتنام بهبود بخشد. ناگفته نماند پیش از این از قصد اچ تی سی برای تولید موبایل دو سیمکارته Desire 628 مطلع بودیم، اما حالا تصاویری واضح به همراه مشخصات سخت افزاری آن در فضای مجازی منتشر شده است.

اکنون دیگر مطمئن هستیم که Desire 628، تلفن هوشمند بعدیست که توسط کمپانی تایوانی مورد بحث رونمایی خواهد شد. تصور بر این است که اچ تی سی بخش عمده ای از موجودی این محصول را به صورت قرارداد با اپراتورها به فروش برساند، اما هنوز تاریخی برای رونمایی این دیوایس معین نگشته و معلوم نیست که کمپانی سازنده آن را با چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که از یک وبسایت ویتنامی به بیرون درز یافته، Desire جدید از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 720p در کنار چیپ مجتمع MTK6753 مدیاتک بهره خواهد برد. چیپست مذکور متشکل از ۸ هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز است و ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کنند. ضمناً امکان استفاده از درگاه حافظه microSD هم در این موبایل وجود دارد.

اچ تی سی، برای دوربین پشتی دیزایر در دست توسعه یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دهانه لنز f/2.0 و برای دوربین جلویی سنسوری ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت دو سیمکارت همزمان فعال، از دیگر ویژگی های این موبایل میان رده محسوب می شوند.

از ردمی نوت ۳، K4 نوت لنوو، Honor 5X هوآوی و نوت ۳ Meizu به عنوان اصلی ترین رقبای تلفن هوشمند مذکور یاد می شود و باید دید تایوانی ها در جدال با محصولاتی که نام بردیم تا چه حد موفق خواهند بود.

HTC-Desire-628-Leak-KK-1 HTC-Desire-628-Leak-KK-2 HTC-Desire-628-Leak-KK-3

درز تصاویر Desire 628 اچ تی سی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omidiato
    omidiato | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یجور میگن انگار پرچم داره.دیگه اچ تی سی حقش ورشکست شدنه با این گوشیاش

  • سجاد
    سجاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    همه ی رقبایی که نام برده شد دارای سنسور اثر انگشت هستند در حالی که این گوشی فاقد اون هست

  • masoudking
    masoudking | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یک محصول به درد نخور دیگه از اچ تی سی,اچ تی سی داره خودش خودشو نابود میکنه,در ضمن اون رقبایی هم که واسه ی این گوشی نام بردید همشون از این گوشی بهترن هم از نظر رزولوشن صفحه نمایش هم از نظر سی پی یو هم از نظر جنس بدنه,منظورم honor 5x هست که بدنش فلزی هست

    • hani
      hani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

      chera harfmoftmizani?mndaramesh aaaliiieeee

مطالب پیشنهادی