ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت جدید گارمین برای فعالیت های ورزشی
تکنولوژی

جدیدترین ساعت ورزشی گارمین میزان «استقامت» شما را اندازه می گیرید [تماشا کنید]

ساعت هوشمند جدید گارمین که مخصوص فعالیت های ورزشی و به خصوص دویدن طراحی شده، می تواند علاوه بر اندازه گیری طول مسیر طی گشته، ضربان قلب و تعداد قدم ها، حد توان بدنی شما را در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

ساعت هوشمند جدید گارمین که مخصوص فعالیت های ورزشی و به خصوص دویدن طراحی شده، می تواند علاوه بر اندازه گیری طول مسیر طی گشته، ضربان قلب و تعداد قدم ها، حد توان بدنی شما را در قالب «امتیاز استقامت» یا "suffer score" نشان دهد.

البته این محصول که عنوان Forerunner 735XT را یدک می کشد، قادر است از لحاظ توان مالی نیز شما را به چالش بیاندازد، چرا که می بایست برای خرید آن 450 دلار از بپردازید. این ساعت در کنار مدل قدیمی تر 920XT، به عنوان گرانقیمت ترین اسمارت واچ های گارمین به حساب می آیند.

اپلیکیشن اختصاصی 735XT با اندازه گیری ضربان قلب در طی انجام تمرینات ورزشی و مقایسه آن با الگوهایی خاص، می تواند میزان تاب و تحمل بدن شما را در مقابل فعالیت های فیزیکی شدید تعیین کند. محصول جدید گارمین تا عمق ۵۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است و امکانات خاصی برای ثبت عملکرد و فعالیت های جسمانی شناگران نیز دارد. 735XT علاوه بر دویدن و شنا، در ورزش های متنوع دیگری از جمله راهپیمایی، اسکی، آمادگی جسمانی و ورزش های چندگانه هم می تواند به کار ورزشکاران حرفه ای و آماتور بیاید.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

گارمین ساعت ورزشی جدید خود را از جنس سیلیکون انعطاف پذیر و با نمایشگر با کیفیت لمسی به بازار عرضه می کند. باتری این پوشیدنی تا ۱۴ ساعت شما را در فعالیت های ورزشی همراهی کرده و به عنوان یک ساعت معمولی، تا ۱۱ روز نیاز به شارژ نخواهد داشت.

مالکان 735XT می توانند اپلیکیشن های مختلف و واچ فیس های متنوعی را برای ساعت خود از فروشگاه Connect IQ گارمین دریافت کنند. همچنین با عضویت در جامعه مجازی دارندگان این اسمارت واچ ها، از امکان اشتراک گذاری رکوردهای خود با دیگران و شرکت در چالش های متنوع ورزشی برخوردار می شوید.

مانند بقیه ساعت های هوشمند، Forerunner 735XT نیز می تواند به اسمارت فون کاربر متصل شده و تماس های دریافتی و سایر ناتیفیکیشن ها را به اطلاع وی برساند. همچنین کنترل پخش موسیقی روی موبایل از طریق این ساعت امکان پذیر است.

اسمارت واچ ورزشی جدید گارمین در سه رنگ مختلف و با قیمت ۴۵۰ دلار قابل خریداری است. البته باندل های دیگری با امکانات بیشتر و قیمت های 500 و 600 دلاری نیز برای آن در دسترس خواهد بود.

forerunner735xt-1-1

Forerunner 735, Black, UNITED STATES

forerunner735xt-3-1forerunner735xt-4-1

Forerunner 735, Frost Blue, UNITED STATES

Forerunner 735, Frost Blue, UNITED STATES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من بهش لقب: بی ریخت بدرد بخور رو میدم :)
    گارمین برو حال کن.

مطالب پیشنهادی