ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ایده تولید تخته موج سواری هوشمند [تماشا کنید]

شرکت سامسونگ علاقه خاصی به هوشمند سازی دنیای اطراف ما دارد. اگر از موبایل ها، تلویزیون ها و یخچال های هوشمند این کمپانی بگذریم، باز هم شاهد ارائه ایده های عجیب و غریبی چون کمربند اسمارت هستیم. بنابراین خبر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

شرکت سامسونگ علاقه خاصی به هوشمند سازی دنیای اطراف ما دارد. اگر از موبایل ها، تلویزیون ها و یخچال های هوشمند این کمپانی بگذریم، باز هم شاهد ارائه ایده های عجیب و غریبی چون کمربند اسمارت هستیم. بنابراین خبر احتمال تولید یک تخته موج سواری هوشمند تحت برند گلکسی، نباید چندان ما را به تعجب وا دارد.

از دیدگاه شرکت کره ای، حتی موج سواران نیز در هنگام انجام این ورزش نیاز دارند که به دنیای مجازی متصل باشند. به همین دلیل تخته هوشمند سامسونگ مجهز به یک اسلات ضد آب برای قراردادن تلفن هوشمند است. با اتصال موبایل شما به تخته، کلیه اعلانات بر روی سطح جلویی آن و در زیر پای شما به نمایش در خواهد آمد.

Galaxy-Surfboard-1024x1022

شما همچنین از دریافت پیام ها یا کامنت های جدید در توییتر و فیس بوک نیز آگاه خواهید شد. ضمن این که تخته هوشمند می تواند اطلاعات مفیدی از وضعیت آب و هوایی، سرعت و جهت باد و وضعیت موج های دریا در آن ناحیه را به صورت آنلاین در اختیار ورزشکار قرار دهد.

سامسونگ هنوز تصمیم قطعی خود را در خصوص تولید چنین محصولی نگرفته و به نظر می رسد هدف آنها از تولید و انتشار چنین ویدیویی، بیشتر بررسی نحوه بازخورد کاربران باشد. باید دید ورزشکاران واقعاً به چنین تخته موج سواری هوشمندی با قابلیت اتصال به اینترنت نیاز دارند، یا این که ترجیح می دهند بر همان تخته های معمولی سوار شده و مانند گذشته از سرشاخ شدن با موج ها، بدون مزاحمت دنیای مجازی، لذت ببرند.

در ادامه می توانید این ویدیوی معرفی را تماشا کنید.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m
    m | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مسخرس...

مطالب پیشنهادی