ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از دوربین دوگانه و 3 گیگابایت رم برای آیفون 7 پلاس حکایت دارد

زمانی که Ming-Chi Kuo، تحلیلگر برجسته حوزه تکنولوژی از شایعات ارائه آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه خبر داد، این مسئله نیز شنیده می شد که اپل قصد دارد آیفون 7 پلاس را در دو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

زمانی که Ming-Chi Kuo، تحلیلگر برجسته حوزه تکنولوژی از شایعات ارائه آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه خبر داد، این مسئله نیز شنیده می شد که اپل قصد دارد آیفون 7 پلاس را در دو مدل عرضه کند. یکی مجهز به دوربین دوگانه و دیگری با یک دوربین عادی، مثل دیگر آیفون ها.

اما حالا، مینگ-چی کو نظر خود را تغییر داده و می گوید اپل چنین کاری نخواهد کرد و صرفا یک آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه خواهیم داشت و خبری از آیفون 7 پلاس با یک دوربین نیست. همچنین، این تلفن همراه نمایشگری 5.5 اینچی و 3 گیگابایت ر خواهد داشت تا الزامات پردازش تصویر را فراهم سازد.

تا به اینجای کار و از روی شایعات و گزارش ها می توان گفت که آیفون 7 قرار است شباهت بسیار زیادی به آیفون 6 اس داشته باشد اما شاید عدم قرار دادن جک هدفون بزرگ ترین تغییر آن باشد. با این حال، اخیرا گزارش دیگری، به بازگشت این پورت اشاره دارد.

علاوه بر این موارد، پیشرفت های سخت افزاری و چیپ های بهتر نیز باید در نظر گرفته شود که البته هنوز حرفی از آن ها به میان نیامده. هنوز تقریبا سه-چهار ماه تا فرارسیدن آیفون های جدید زمان باقی مانده و بازار شایعات روز به روز داغ و داغ تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی