ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Meizu Pro 6 با پردازنده اگزینوس سامسونگ
تکنولوژی

نسخه ای تازه از Meizu Pro 6 با نمایشگر خمیده و چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ

اواخر فروردین ماه بود که Meizu Pro 6 با نمایشگر Super AMOLED، چیپست ده هسته ای Helio X25 مدیاتک و بدنه ای فلزی رسماً معرفی شد. مدتی بعد اما بنچمارکی از این تلفن انتشار یافت که نشان می داد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اواخر فروردین ماه بود که Meizu Pro 6 با نمایشگر Super AMOLED، چیپست ده هسته ای Helio X25 مدیاتک و بدنه ای فلزی رسماً معرفی شد. مدتی بعد اما بنچمارکی از این تلفن انتشار یافت که نشان می داد نسخه ای از این موبایل هوشمند با چیپ مجتمع اگزینوس 8890 سامسونگ در دست توسعه قرار دارد. حالا یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo مدعیست که به اطلاعات تازه ای از این محصول، از جمله قیمت آن دست یافته است.

بر طبق پست مذکور، نسخه تازه Meizu Pro 6، علاوه بر استفاده از چیپست مشترک با گلکسی اس 7 سامسونگ، به مانند اس 7 اج، از نمایشگری با کناره های خمیده نیز برخوردار است.

مدل اولیه این محصول با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۴۳۳ دلار قیمت گذاری شده بود، اما گفته می شود مدل مجهز به چیپست اختصاصی سامسونگ مقداری گران تر و با قیمت ۴۶۰ دلار به فروش خواهد رسید. البته جز پردازنده و نمایشگر، این دو موبایل از لحاظ سایر مشخصات فنی و فیزیکی،‌ از جمله رم ۴ گیگابایتی، وزن ۱۶۰ گرمی و بدنه فلزی، تفاوتی با یکدیگر ندارند.

شرکت میزو پیش از این نیز با عرضه نسخه مجهز به چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ پرچمدار پارسال خود، یعنی Meizu Pro ۵، نشان داده که همکاری نزدیکی با کمپانی سامسونگ دارد. بنا بر اطلاعات موجود نمایشگر و برخی دیگر از قطعات سخت افزاری موبایل های این شرکت چینی را نیز کره ای ها تامین می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    با این گوشی که زده فعلا خیلی از هم قطاراش مثل شیائومی و .ان پلاس عقب افتاده.کیفیت گوشیاش خوبه کاش گوشی پرچمدار دیگه ای بیرون بده

  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خداییش هم موبایلاش با کیفیته
    به شیاومی میگن اپل چین
    لابد به میزو هم میگن سامسونگ چین ?

مطالب پیشنهادی