ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بولزوان با هفتاد محصول به ایران آمد؛ مکمل های سوخت و مواد شیمیایی مراقبت از خودرو

بنزین ایران کیفیت چندان جالبی ندارد و به خصوص از نظر عدد بهسوزی (عدد اکتان) برای عموم خودروهای جدید (به خصوص با پیشرانه های توربو) کافی نیست. از این رو با توجه به نیاز روز ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بنزین ایران کیفیت چندان جالبی ندارد و به خصوص از نظر عدد بهسوزی (عدد اکتان) برای عموم خودروهای جدید (به خصوص با پیشرانه های توربو) کافی نیست.

از این رو با توجه به نیاز روز افزودن خودروها به سوخت با کیفیت و نبود بنزین مناسب، می توان ایران را بازاری بزرگ برای مکمل های بنزین و انواع مواد محافظت از بدنه یا اجزای فنی خودرو دانست.

از سوی دیگر در چند سال اخیر شاهد فعالیت چندین برند مختلف اروپایی و امریکایی نظیر سوناکس، STP، WURTH و....در بازار ایران بوده ایم که عموما توسط وارد کنندگان متفرقه عرضه می شوند و در بسیاری موارد نیز از انواع غیر اصلی و تقلبی هستند.

bolls-1

این پایان ماجرا نیست و وزارت نفت و سازمان پخش فراورده های نفتی نیز هر چند وقت یکبار با انتشار بیانیه از غیر مفید بودن این مکمل های سوخت و غیر قانونی بودن فروش آن ها در پمپ بنزین سخن می گوید.

به عقیده مسئولین نفتی، بنزین ایران از مکمل های کافی برخودار است و نیازی به فروش چنین محصولاتی به خصوص در پمپ بنزین ها نیست، اما در عمل بسیاری مالکین خودروهای جدید و کارشناسان شرکت های وارد کننده، از نیاز موتورهای جدید به مکمکل های اکتان بوستر و....سخن می گویند.

در چنین فضایی، بولزوان که یک شرکت تولیدات شیمیایی واقع در کره جنوبی است، تصمیم گرفته که به صورت جوینت ونچر با شرکت رامان کار پیشرو وارد بازار ایران شود.

فعالیت این شرکت تنها به مکمل سوخت و محلول افزایش عمر پیشرانه محدود نمی شود و طیف بسیار گسترده ای از 70 محصول متنوع از مواد شیمیایی تمیز نگهدارنده شیشه، ضد یخ،  مکمل روغن موتور، ضد عفونی کننده سیستم تهویه مطبوع، محافظ روکش چرمی صندلی ها و اجزای تریم داخلی، اسپری محافظت از تایر، خوشبو کننده هوا و حتی آینه های جانبی عریض برای پوشش نقاط کور و تیغه برف پاک کن را شامل می شود.

bolls-3

BULLsone هم اکنون در پنجاه کشور جهان عرضه می شود و به خصوص در زمینه مکمل سوخت و محلول محافظت از پیشرانه در کره جنوبی بیش از 90 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

این برند همچنین برای محصولات شاخص خود نظیر مکمل محافظ موتور، موفق به کسب استاندارد مشهور TUV آلمان شده و مجوز های زیست محیطی کره جنوبی را به خصوص در زمینه کاهش مصرف سوخت و میزان گاز های آلاینده بدست آورده است.

بنابراین در شرایطی که مشکلات فراگیری در رابطه با کیفیت سوخت، مسائل محیط زیست و اصلی نبودن کالاهای رقیب در کشورمان وجود دارد، به لطف عرضه رسمی محصولات بولزوان مصرف کنندگان می توانند به مکمل های سوخت اصلی دسترسی داشته باشند و از این نظر باید فعالیت این شرکت در ایران را تحولی مثبت در بازار کالاهای مصرفی و مواد شیمایی مکمل و نگهدارنده های خودرو دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بازم پست تبليغاتي، بدون درج علامت "تبليغات"... ديجياتو رسالت خودش و از ياد برده و داره تبديل ميشه به يه سايت تبليغاتي... اخه چطور ممكنه بنزيني كه كيفيت خوبي نداره با ٢٠٠ سي سي مكمل تبديل بشه به يه بنزين عالي؟ اگر همچين چيزي بود كه اين همه هزينه نمي شد براي توليد بنزين با كيفيت، ميومدن با يه مكمل معجزه ميكردن و كيفيت بنزين و بالا ميبرن...اين مكمل ها تاثيرشون فوق العاده كم هست و هيچ سودي براي موتور خودرو ندارن، تنها سودش پولي هست كه تو جيب سازنده و دلال و وارد كننده ميره...

  • vahed
    vahed | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    قربونش برم کشور عزیزمون بازار بزرگی برای چی نیست که بازار بزرگی برای بولزان هم نباشه

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    برای دوستان و نویسنده عزیز میگم: در پالایشگاه امام خمینی واقع در شهر شازند، بنزین با اکتان 100 درصد تولید میشه و در بعضی از پمپ بنزین ها هم فروخته میشه. به طورکلی بنزین های ساخته شده در ایران دارای اکتان 90 درصد به بالا هستن اما امان از واردات.....?

مطالب پیشنهادی