ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیبورد پوشیدنی Tap Strap
تکنولوژی

تجربه ای متفاوت از تایپ کردن با کیبورد پوشیدنی Tap Strap [تماشا کنید]

چیزی شبیه به یک پنجه بوکس لاستیکی را تصور کنید که با در دست کردن آن بتوانید در موبایل یا رایانه خود به تایپ نمودن مشغول شوید؛ این همان تجربه ای است که کیبورد پوشیدنی و بی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

چیزی شبیه به یک پنجه بوکس لاستیکی را تصور کنید که با در دست کردن آن بتوانید در موبایل یا رایانه خود به تایپ نمودن مشغول شوید؛ این همان تجربه ای است که کیبورد پوشیدنی و بی سیم Tap Strap برای شما فراهم می آورد.

سنسورهای تعبیه شده در این صفحه کلید خاص، می توانند حرکات انگشتان شما را به حروف و کلمات ترجمه کنند. در مجموع برای یک دست ۳۱ نوع تپ کردن مختلف وجود دارد، ضمن اینکه کار با Tap Strap نیاز به کمی تمرین و مهارت خواهد داشت. اما پس از آن تایپ حروف با دقت ۹۹ درصدی به انجام خواهد رسید.

این ابزارِ تایپ یک دستی، به همراه یک سیستم کارآمد پیش بینی کلمات و اصلاح غلط های املائی، سرعت بسیار بالایی را در نوشتن برایتان فراهم می کند. علاوه بر اینها در همه حال یک دست آزاد برای انجام کارهای دیگر خواهید داشت.

Ran Poliakine, founder of Powermat Technologies Inc. and co-founder of Tap Systems, right, and David Schick, co-founder of Tap Systems, demonstrate the Tap Systems strap, a wearable device which transforms the hand into a keyboard, at the company's offices in Neve Ilan, Israel, on Sunday, May 8, 2016. Surface agnostic, it translates 31 finger taps into letters and numbers transmitted by Bluetooth to any mobile device. Photographer: Rina Castelnuovo/Bloomberg *** Local Caption *** Ran Poliakine; David Schick

شاید Tap Strap آنقدرها برای دارندگان تلفن های هوشمند ضروری نباشد، اما به طور قطع چنین کیبورد پوشیدنیِ عجیبی همان چیزی است که ابزارهای واقعیت مجازی و حتی ساعت های هوشمند نیازمندش هستند.

تجربه نشان داده که یکی از مهمترین فاکتورها برای تایپ سریع و راحت، امکان لمس ابزار تایپ است. شاید به همین دلیل است که کیبوردهای ردیابی کننده حرکات انگشتان از طریق لیزر و تکنولوژی های مشابه، آنقدرها به کار تایپ کننده های حرفه ای نمی آیند.

Tap Strap فعلاً در مرحله توسعه قرار دارد و هنوز تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن اعلام نشده. گرچه تصور می شود که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ و در صورت استقبال مناسب شاهد ورود آن به بازارها باشیم.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی