ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Hooked؛ میزان اعتیادتان به اپلیکیشن های مختلف را بسنجید

وقتی از اعتیاد صحبت می کنیم، همیشه منظور وابستگی افراد به مواد مخدر و قرص های روان گردان و امثال آنها نیست. گاهی اوقات تلفن های هوشمند هم می توانند با امکانات جذاب و سرگرم کننده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

وقتی از اعتیاد صحبت می کنیم، همیشه منظور وابستگی افراد به مواد مخدر و قرص های روان گردان و امثال آنها نیست. گاهی اوقات تلفن های هوشمند هم می توانند با امکانات جذاب و سرگرم کننده شان ما را به معنای واقعی کلمه به خود معتاد کنند؛ به حدی اگر یک روز به آنها دسترسی نداشته باشیم، بی قراری و استرس سراسر وجودمان را فرا بگیرد.

اما از کجا بفهمیم که به استفاده از موبایل معتاد شده ایم؟ اپلیکیشن Hooked این سوال را به خوبی پاسخ می دهد. با نصب این اپلیکیشن در گجت های اندرویدی و آیفون و آیپد، می توانید ببینید که در طول روز چقدر از زمان تان را به استفاده از اپلیکیشن های مختلف اختصاص می دهید تا در صورت وابستگی غیر عادی، بتوانید برای رهایی از این اعتیاد برای خود برنامه ریزی کنید.

Hooked Two

Hooked با ثبت وقتی که پای اپلیکیشن های نصب شده در موبایل تان می گذارید، داده هایش را به صورت عددی یا روی نمودار به نمایش می گذارد. مثلا می توانید ببینید که امروز چند ساعت در تلگرام مشغول چت و گفتگو بوده اید، یا در ماه گذشته بیشترین زمان تان را در کدام یک از اپلیکیشن ها سپری کرده اید.

با مطالعه و مقایسه این آمار و ارقام با یکدیگر کاملا می توانید بفهمید که به کدام یک از اپلیکیشن ها اعتیاد بیشتری دارید، و شاید دانستن همین موضوع بتواند تلنگری باشد برای آنکه بتوانید این وابستگی افراطی را از بین ببرید. Hooked برای کمک به این کار نیز قابلیت ویژه ای در نظر گرفته.

Hooked می تواند با اعمال محدودیت زمانی برای استفاده از اپلیکیشن ها، به شما برای استفاده بیش از حد از آنها هشدار بدهد. مضاف بر این، امکانی برایتان فراهم کرده تا بتوانید مستقیما به حذف اپلیکیشن های غیرضروری از سیستم عامل اقدام کنید.

در مجموع Hooked می تواند برای کاهش وابستگی به موبایل ابزار مفید و کارآمدی محسوب شود. البته عملکرد آن در زمینه پیدا کردن اپلیکیشن های نصب شده هنوز دچار نقصان است، اما می توانید مطمئن باشید که به کمک آن حتما پرمصرف ترین اپلیکیشن هایتان را پیدا می کنید.

Hooked - App Habit Tracker

Hooked - App Habit Tracker

سازنده: GiftCrush Media LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8.7 / 3.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    لطفا لینکه کمکی رو درست کنید فیلتر شده

  • saman
    saman | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کامنت هایپلی استور که میگناصلا برنامه خوبی نیستو دقیق نیست

    • علی قنبری
      علی قنبری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

      فک کنم بیشتر بر اساس باز کردن اپلیکیشن باشه

مطالب پیشنهادی