ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ارسال اسناد آفیس از طریق واتس اپ میسر شد

اگر خاطرتان باشد چندی پیش نسخه ویندوزی و مک واتس اپ ارائه گردید و حالا خبر رسیده که امکان اشتراک گذاری اسناد آفیس از طریق سیستم های دسکتاپی برای نسخه موبایلی محبوب ترین کلاینت پیام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

اگر خاطرتان باشد چندی پیش نسخه ویندوزی و مک واتس اپ ارائه گردید و حالا خبر رسیده که امکان اشتراک گذاری اسناد آفیس از طریق سیستم های دسکتاپی برای نسخه موبایلی محبوب ترین کلاینت پیام رسان دنیا فراهم شده است.

پیشتر کاربران این اپلیکیشن می توانستند فایل های PDF مدنظر خود را از اپ موبایلی ضمیمه یا اصطلاحا اتچ کرده و ارسال نمایند اما حالا ارسال اسناد آفیس نیز از این طریق ممکن شده است.

گفتنی است که نسخه دسکتاپی واتس اپ از چندی پیش حاوی آیکون گیره کاغذ بوده اما کاربران می توانستند با اسفاده از آن صرفا عکس و ویدئو را از گالری داخل دستگاه خود انتخاب نموده و ارسال نمایند. با این همه، اگر از این پس روی این آیکون کلیک نمایید می توانید اسناد آفیس و فایل های شخصی خود را نیز از این طریق برای فرد مورد نظرتان بفرستید.

در هفته های اخیر، واتس اپ دستخوش تغییرات زیادی شده است و برای نمونه امکان انتخاب فرمت برای متون به آن اضافه گردیده یا نسخه دسکتاپی برایش ارائه شده اما ظاهرا به روزرسانی ها به اینها خلاصه نمی شوند و موارد بیشتری در دست اقدامند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • fantasticab
    fantasticab | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    تلگرام خیلی بهتر از واتس اپه نسخه دسکتاپ اش به هیچ دردی نمی خوره...

  • farzin
    farzin | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    تماس صوتیش واقعا عالی و واضع و رایگانن فقط مونده تماس تصویریش که قراره بیاد

  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نرم افزار دسکتاپی که نیازمند و وابسته به موبایل باشه به هیچ دردی نمیخوره، واقعا باید دست تلگرام رو بوسید که نسخه دسکتاپش همه چی تمومه و حتی برای رجیستر هم نیازی به موبایل نداره چه برسه به استفاده روزمره
    واتس اپ تا زمانی که نسخه دسکتاپ رو به صورت مجزا ارائه نده به هیچ دردی نمیخوره

مطالب پیشنهادی