ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دنبال کننده سلامت «چارم» را رسما معرفی کرد؛ عرضه در چهار کشور دنیا

از زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند گلکسی اس 7و مدل اج آن را معرفی کرد تا به الان حدودا سه ماهی می گذرد و با وجود آنکه پرچمداران یاد شده به حق ستاره های اصلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

از زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند گلکسی اس 7و مدل اج آن را معرفی کرد تا به الان حدودا سه ماهی می گذرد و با وجود آنکه پرچمداران یاد شده به حق ستاره های اصلی آن مراسم بودند، شگفتی های کنفرانس خبری سامسونگ صرفا به آنها خلاصه نمی شد.

در واقع به غیر از این دو تلفن همراه و دوربین 360 درجه، سامسونگ دو دنبال کننده سلامتی را هم تحت عنوان خانواده چارم به مخاطبانش معرفی کرد. این کمپانی وعده داد که دستگاه های یاد شده مصرف انرژی پایینی دارند و باتری شان می تواند تا یک هفته دوام بیاورد اما پرسش هایی در مورد سازگاری آنها و زمان عرضه شان وجود داشت که خوشبختانه روز گذشته این ابهامات مرتفع شدند.

سامسونگ وعده داده که محصول یاد شده را در مرحله نخست به کشورهای کره، ایتالیا، فرانسه و روسیه ارائه می کند و علاوه بر اینها، کاربران «برخی بازارهای منتخب» نیز از این دنبال کننده سلامت را دریافت خواهند کرد.

مجموعه امکانات این پوشیدنی در سطحی کاملا ابتدایی و ساده است و به شمارش قدم ها و لامپ LED چشمک زن برای اعلام دریافت نوتیفیکیشن خلاصه می شوند. اما همین ساده بودن محصول باعث شده که کاربران چارم بتوانند تا دو هفته انرژی مورد نیاز دستگاه را از باتری 17 میلی آمپر ساعتی آن تامین نمایند.

این شرکت کره ای همچنین وعده پشتیبانی نرم افزاری گسترده ای را برای محصول خود داده و جالب است بدانید که این پوشیدنی صرفا با گلکسی اس 7 سازگار نیست و می تواند با هر دستگاه اندرویدی موجود در بازار کار کند. قیمت اعلام شده برای چارم نیز برابر با 40 یورو عنوان شده است.

لازم است خاطرنشان کنیم که این محصول نخستین بار در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رویت شد و شرکت سازنده برخی ویژگی های آن را برای مخاطبشان فاش ساخت اما روز گذشته چارم به صورت رسمی معرفی و به چهار بازار بزرگ دنیا عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی