ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Roller Coaster Simulator؛ هیجان را شبیه سازی کنید

ترس، فریاد، اضطراب و هیجان؛ کلماتی که وقتی نام Roller Coaster به گوش می رسد، ذهن را درگیر خود می کنند. Roller Coaster همان ترن هوایی است که معمولا در شهربازی و پارک های مدرن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

ترس، فریاد، اضطراب و هیجان؛ کلماتی که وقتی نام Roller Coaster به گوش می رسد، ذهن را درگیر خود می کنند. Roller Coaster همان ترن هوایی است که معمولا در شهربازی و پارک های مدرن صف های بسیار طولانی برایش تشکیل می شود. طبیعتا لذت تجربه واقعی چنین چیزی اصلا قابل مقایسه با حضور در یک فضای مجازی نیست.

اما تاکنون از خود پرسیده اید عنوانی شبیه سازی شده از ترن هوایی چگونه خواهد بود؟ اصلا استودیو سازنده چه مکانیزم هایی را در بازی قرار داده است؟ Roller Coaster Simulator به تمامی سوالاتی که در ذهن دارید با لذت بخش ترین حالت ممکن پاسخ می دهد. می گوییم لذت بخش، چون المان های آن واقعا جذاب به نظر می رسند.

شبیه ساز ترن هوایی بدین صورت است که در هر مرحله باید مسافرانی را سوار کرده و آن ها را در زمانی معین، سالم به مقصد برسانید. برای این کار تنها دو انگشت کافی خواهد بود: یکی برای سرعت دادن به ترن و دیگری هم تغییر جهت آن. شاید در ابتدا بازی، شبیه ساز ترن هوایی را فاقد هیچ گونه چالش بدانید.

Roller Coaster Simulator

باید بگوییم اصلا زود قضاوت نکنید. مراحل اولیه تنها به عنوان بخش آموزشی یا به قول خودمان دست گرمی محسوب می شوند. پس از پیشروی بیشتر در بازی، کنترل ترن سخت تر شده و مسیرها هم بیشتر بازیکن را اذیت می کنند. به گونه ای که باید با دقت بسیار بالا، جهت و میزان سرعت وسیله را انتخاب نمایید.

چون در پایان مسیر نقطه مشخصی قرار داده شده و بازیکن موظف است مسافرها را دقیقا همان جا پیاده کند. اگر کمی جلوتر بروید، ترن با مانع برخورد کرده و مجبور می شوید مرحله را از اول تکرار کنید. به صورت کلی، سه منطقه گوناگون در بازی وجود دارد که هر کدام دارای مراحل متنوعی هستند تا بازیکن خسته نشود.

همچنین اگر بتوانید مسافر ها را به مسیر پایان برسانید، امتیازاتی کسب می کنید که می توان از آن ها برای خرید ترن های هوایی سریع و زیباتر استفاده کرد. یکی دیگر از نکات جذاب بازی را می توان به حضور داینامیک دوربین اختصاص داد. به عبارت دیگر، در طول انجام عنوان مورد بحث بارها با تغییر نما مواجه می شوید که به واسطه گرافیک جذاب و کافی برای این سبک جذابیت بازی چند برابر می گردد.

قبل از پایان مطلب اگر بخواهیم نگاهی به بخش موسیقی و صداگذاری بیندازیم، باید بگوییم هنگام ورود افراد به ترن موزیکی پخش می شود که پس از حرکت کم رنگ تر شده و جای خود را به جیغ مردم و صدای ریل ها می دهد. Roller Coaster Simulator آمده تا یک تجربه متفاوت برای بازیکن ها رقم بزند، اگر خواهان چنین چیزی هستید، توصیه می کنیم بازی را از دست ندهید.

Roller Coaster Simulator

Roller Coaster Simulator

سازنده: Timuz Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahmadreza.it
    ahmadreza.it | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    وای من اپلیکیشن VR اون رو توی عینک NOON VR تو شوروم شرکت توسعه آرامش ایرانیان تست کردم خیلی خوب بود

مطالب پیشنهادی