ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آماوزن دکمه قابل برنامه ریزی «دَش باتِن» را معرفی کرد

آمازون نخستین بار دش باتن را اوایل سال 2015 میلادی معرفی کرد و در آن زمان مشخص نبود که آیا این محصول قرار است خریدهای کاربران شرکت یاد شده را ساده تر نماید یا اینکه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

آمازون نخستین بار دش باتن را اوایل سال 2015 میلادی معرفی کرد و در آن زمان مشخص نبود که آیا این محصول قرار است خریدهای کاربران شرکت یاد شده را ساده تر نماید یا اینکه به کل سعی در پیاده سازی ایده ای تازه دارد.

حالا این شرکت دکمه جدیدی را معرفی کرده و باید بگوییم به کل با محصولی که پیشتر از آن سخن گفتیم متفاوت است. گجت ارائه شده جدید از سوی آمازون مقوله اینترنت اشیاء و سرویس های تحت وب این شرکت را هدف قرار داده و می توان آن را برای انجام هرکاری برنامه ریزی کرد. اگر بخواهیم به زبانی ساده بگوییم، دکمه ای بهره مند از استاندارد ارتباطی وای فای است که به پایگاه های داده ای عظیم آمازون متصل می شود؛ به این ترتیب، به جای آنکه آن را فشار دهید تا اقلام مورد نظرتان را سفارش دهید می توانید آن را برای انجام هرکاری برنامه ریزی نمایید.

البته آمازون ایده هایی را در مورد کارکردهای این دکمه مثال زده که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

برای نمونه می توانید روی دکمه کلیک کنید تا درب های خودروی مورد نظرتان را باز کرده یا آن را استارت بزند. باز کردن درهای گاراژ، خبر کردن تاکسی، تماس با همسر یا نماینده یک شرکت ارائه دهنده خدمات، دنبال نمودن میزان مصرف اقلام خانگی پر استفاده، دارو یا حتی کنترل از راه دور لوازم خانگی همگی از دیگر قابلیت های این محصول به شمار می روند.

علاوه بر این می توانید از این دکمه به عنوان دستگاه کنترل از راه دور نتفلیکس، سوئیچ خاموش و روشن لامپ های هوشمند، دستگاه حضور و غیاب برای مسافران استفاده کننده از سرویس Airbnb، یا حتی سفارش پیتزای مورد علاقه تان استفاده نمایید. شما می توانید این دکمه را با APIهای شخص ثالث نظیر توئیتر و فیسبوک یکپارچه سازی کنید یا حتی از آن همراه با اپلیکیشن های سازمان خود بهره بگیرید.

این دکمه قابل برنامه ریزی قیمتی برابر با 20 دلار دارد و باید بگوییم که در وهله نخست توسعه دهندگان مخاطبان هدف آن را تشکیل می دهند. در هر صورت اینکه آمازون تایید کرده دش باتن ایده ای با موارد مصرف متعدد است به خودی خود خبر خوبی محسوب می شود و حالا این توسعه دهندگان هستند که باید بالاترین بهره را از قابلیت های آن ببرند.

aioiqxxddtmuwnuldycg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی