ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استخدام مدیر تولید جدید در تسلا
خودرو

تسلا یکی از مدیران باسابقه آئودی را به استخدام خود درآورد

تسلا موتورز روز جمعه اعلام کرد که پیتر هاخ هولدینگر (Peter Hochholdinger) رسماً به این کمپانی پیوسته و قرار است به عنوان مدیر ارشد تولیدات، کار خود را در آنجا آغاز کند. هولدینگر پیش از این از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

تسلا موتورز روز جمعه اعلام کرد که پیتر هاخ هولدینگر (Peter Hochholdinger) رسماً به این کمپانی پیوسته و قرار است به عنوان مدیر ارشد تولیدات، کار خود را در آنجا آغاز کند. هولدینگر پیش از این از مقامات ارشد کمپانی بزرگ فولکس واگن و زیر مجموعه اش، آئودی بوده است.

طبق اخبار رسیده ماموریت اصلی این شخص افزایش کیفیت و ظرفیت تولید دو محصول محبوب این خودروساز، یعنی Model S و Model X اسپرت، و از همه مهمتر، کمک به پی ریزی برنامه ای قابل توسعه و اقتصادی جهت تولید خودروی Model 3 است.

تسلا پنج برابر کردن ظرفیت تولید و رسیدن به حد نصاب ساخت 500 هزار دستگاه خودرو در سال را در برنامه خود قرار داده. این هدف از دیدگاه بسیاری از کارشناسان این صنعت چیزی مثل «ماموریت غیر ممکن» است و حتی اگر تسلا تمام استعدادها و متخصصین مورد نظر را نیز به استخدام خود درآورده باشد باز هم عملیاتی نخواهد بود.

این خبر برای اولین بار توسط موسس و مدیرعامل شرکت، ایلان ماسک و در خلال گردهمایی ارائه گزارش سه ماهه مالی شرکت مطرح شده بود. از دیدگاه بسیاری، زنجیره تامین قطعات این خودروساز جوابگوی این فشار مضاعف نیست، ضمن این که هنوز خودروی Model 3 نیز مراحل طراحی خود را به پایان نرسانده است.

اوایل ماه جاری میلادی بود که ماسک به دنبال خروج مدیر اسبق تولید شرکتش، فراخوانی عمومی را برای جذب نخبه های صنعت خودرو اعلام داشت تا هر کس که می تواند، به تسلا جهت رسیدن به هدف تعیین شده اش یاری برساند.

پیتر هاخ هولدینگر ۲۲ سال از عمر خود را به عنوان مرد شماره یک زنجیره تامین قطعات کمپانی بزرگ آئودی گذرانده است. به پیشنهاد او بود که آئودی خط تولید خود را مجدداً در مکزیک فعال ساخت و به طور قطع چنین فردی با این چنین تجربه ای می تواند کمک بزرگی برای تسلا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی