ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر منتسب به Oppo Find 9؛ قابلیت شارژ سریع و لرزشگیر اپتیکال جدید در میان امکانات

چندی است که اخبار زیادی در خصوص محصول تازه کمپانی اوپو از سری Find به گوش می رسد. اوایل اردیبهشت ماه بود که برایتان از شایعه عرضه Oppo Find 9 با نمایشگر 4k و احتمال عرضه آن در نیمه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

چندی است که اخبار زیادی در خصوص محصول تازه کمپانی اوپو از سری Find به گوش می رسد. اوایل اردیبهشت ماه بود که برایتان از شایعه عرضه Oppo Find 9 با نمایشگر 4k و احتمال عرضه آن در نیمه تابستان گفتیم. بالاخره امروز اولین تصاویر منتسب به این تلفن هوشمند نیز در فضای اینترنت منتشر شد.

از روی این عکس ها به ضوح مشخص است که اوپو تلاش کرده تا حد امکان نمایشگری بدون حاشیه را در نمای جلویی این موبایل جای دهد. تصویر دیگر نیز نشان می دهد که Find 9 مجهز به فناوری شارژ سریع اختصاصی سازنده با عنوان Super VOOC است که شرکت چینی برای اولین بار این فناوری را در نمایشگاه MWC رونمایی کرد. با استفاده از این قابلیت، یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی در 15 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

دوربین پشتی این موبایل نیز مجهز به تکنولوژی لرزشگیر تصویر اسمارت سنسور یا «SmartSensor Image Stabilization» است. در این تکنولوژی، لرزشگیر اپتیکال (OIS) به جای لنز، درون حسگر مذکور تعبیه شده و در نتیجه می تواند در سه محور افقی، عمودی و دورانی عمل کند. چنین تغییری افزایش پایداری تصویر در هنگام فیلمبرداری و کاهش تاری در عکس های گرفته شده را برای دستگاه به ارمغان می آورد. گفتنی است که بیشتر لرزشگیرها تنها می توانند در دو محور افقی و عمودی عمل کنند. نکته دیگر اینکه سیستم به کار رفته در جدیدترین محصول اوپو در مقایسه با دیگر نمونه ها ۵۰ برابر مصرف برق کمتری دارد.

در خصوص دیگر مشخصات سخت افزاری Oppo Find 9 نیز در فروردین ماه خبری را به اطلاعتان رساندیم و گفتیم که به احتمال زیاد این محصول از نمایشگری 5.5 اینچ با کیفیت تمام اچ دی، پردازنده هشت هسته ای MT6755 و پردازشگر گرافیکی Mali-T860 بهره خواهد برد.

هنوز هیچ کدام از اطلاعات فوق به تایید نرسیده و ممکن است محصول نهایی با مشخصات و قابلیت های متفاوتی عرضه شود. پس می بایست تا میانه های تابستان و انتشار اخبار جدید منتظر ماند.

which-will-reportedly-come-with-Super-VOOC-charging The-Oppo-Find-9-is-long-overdue Alleged-press-render-of-the-Find-9...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی