ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وارِن بافِت، سرمایه گذار میلیاردر، کنسرسیومی برای خرید یاهو تشکیل داده است

براساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد، وارن بافت مدیرعامل میلیاردر شرکت Berkshire Hathaway و دَن گیلبرت بنیانگذار کمپانی Quicken Loans کنسرسیومی را برای خرید دارایی های اینترنتی یاهو تشکیل داده اند. طبق این گزراش، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

براساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد، وارن بافت مدیرعامل میلیاردر شرکت Berkshire Hathaway و دَن گیلبرت بنیانگذار کمپانی Quicken Loans کنسرسیومی را برای خرید دارایی های اینترنتی یاهو تشکیل داده اند.

طبق این گزراش، بافِت گروهی از سرمایه گذاران شامل گیلبرت را حمایت می کند که تلاش دارند دارایی های اینترنتی یاهو را در جنگ مزایده ای به راه افتاده برای این منظور تصاحب کنند و این دارایی ها بخش سرچ و واحدهای خبری شرکت مورد بحث را هم در بر می گیرد.

گفتنی است که نمایندگان کمپانی Berkshire Hathaway و یاهو از هر گونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند و نکته جالب آنکه، بعد از انتشار این خبر، ارزش سهام غول اینترنتی حدود 1.3 درصد افزایش یافت.

شاید گفتن این نکته هم خالی از لطف نباشد که یاهو اخیرا جلسه سالانه سهامداران Berkshire Hathaway را به صورت زنده پخش کرده و آنطور که در برخی خبرها آمده، همین استریم زنده 1.8 میلیون بازدید را برای آن به ارمغان آورده است.

این غول اینترنتی هم اکنون در دور دوم مزایده برای فروش دارایی های اینترنتی اش به سر می برد و طبق آخرین خبرهای رسیده در این باره ورایزن و تعدادی از شرکت های سرمایه گذار خصوصی در دور نخست تمایل خود را برای این منظور اعلام کرده بودند.

تحلیلگران وال استریت ارزش کسب و کار اصلی یاهو را رقمی مابین 4 تا 8 میلیارد دلار برآورد کرده اند. در مورد علت فروش این شرکت هم باید بگوییم که کمپانی مورد بحث سالهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند و اخیرا نیز یکی از اصلی ترین سرمایه گذاران آن برای تغییر کل اعضای هیئت مدیره اش وارد عمل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کااش سامسونگ بیاد بخره این شرکتو ... خیلی دووس دارم

مطالب پیشنهادی