ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت Backward Compatibility اکس باکس وان، حالا از بازی های چند دیسکی هم پشتیبانی می کند

با گذشت هر روز، کمپانی مایکروسافت بازی های بیشتری به سرویس Backward Compatibility کنسول نسل هشتمی خود اضافه می کند و عملکرد آن را بدون سر و صدا و اعلام رسمی، ارتقا می بخشد. براساس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با گذشت هر روز، کمپانی مایکروسافت بازی های بیشتری به سرویس Backward Compatibility کنسول نسل هشتمی خود اضافه می کند و عملکرد آن را بدون سر و صدا و اعلام رسمی، ارتقا می بخشد. براساس آخرین بروزرسانی انجام شده از سوی مایکروسافت، حالا Backward Compatibility از بازی های چند-دیسکی کنسول اکس باکس 360 هم پشتیبانی می کند.

اولین عنوان چند-دیسک مورد پشتیبانی قرار گرفته، نسخه Director's Cut بازی Deus Ex Human Revolution است که در سال 2013 و حدود دو سال بعد از نسخه اصلی، به بازار عرضه شده بود.

این موضوع از آن جهت مهم ارزیابی می شود که تا پیش از بروزرسانی اخیر مایکروسافت، به نظر می رسد Backward Compatibility قادر به اجرای عناوینی با چند دیسک نیست. اما لری هرب (که طرفداران برند اکس باکس وی را به نام میجور نلسون می شناسند)، روز گذشته تایید کرد مهندسان Backward Compatibility به راهی برای اجرای عناوین این چنینی دست پیدا کرده اند.

خوشبختانه با دستآورد جدید مایکروسافت، دیگر نگرانی خاصی درباره اجرای عناوین سنگین کنسول نسل هفتمی اکس باکس 360 وجود ندارد و گیمرها می توانند بزودی به بازی های مورد علاقه خود دست پیدا کنند. این مسئله به ما نشان می دهد که گرچه پلتفرم Backward Compatibility اکس باکس وان هنوز مشکلات خاص خود را داشته و برخی از بازی ها، آنطور که باید و شاید روان اجرا نمی شوند اما اهالی ردموند از هیچ تلاشی برای بهبود آن دریغ نمی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی