ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی حداکثر تا اواسط ماه آینده تولید حسگرهای دوربین خود را از سر می گیرد

اثرات زمین لرزه اخیر در ژاپن همچنان در کل صنعت محصولات عکسبرداری و الکترونیک احساس می شود و این تاثیر خصوصا روی تولیدکنندگان دوربین که برای تامین حسگرهای تصویری خود به سونی متکی بوده اند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اثرات زمین لرزه اخیر در ژاپن همچنان در کل صنعت محصولات عکسبرداری و الکترونیک احساس می شود و این تاثیر خصوصا روی تولیدکنندگان دوربین که برای تامین حسگرهای تصویری خود به سونی متکی بوده اند مشهود است.

همانطور که در جریان هستید تاسیسات اصلی این شرکت ژاپنی برای ساخت حسگر بعد از زمین لرزه های اخیر در ژاپن تعطیل شد و در واقع تولید آنها به حالت تعلیق در آمد تا بازرسان بتوانند تاسیسات سونی را مورد بررسی قرار داده و خسارت های وارده را تخمین بزنند.

حالا این کمپانی اخبار تازه را در خصوص پیشرفت های صورت گرفته برای بازسازی تاسیسات آسیب دیده اش و از سرگیری فرایند تولید حسگرهای خود منتشر کرده و آنطور که از ظواهر امر بر می آید کارخانه خسارت دیده آن تا پایان ماه جاری میلادی (حداکثر پانزده روز دیگر) کل فعالیت هایش را از سر می گیرد.

براساس این خبر شش روز پیش فعالیت این کارخانه به صورت آزمایشی آغاز شد و دیگر فرایندهای پشتیبان شامل مونتاژ نیز حداکثر دو روز دیگر شروع به کار خواهند کرد.

آنطور که سونی گفته، آخرین قطعه در پازل تولید حسگر «عملیات های فراوری قرص سیلیسیم» است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تاریخ 21 ماه می مصادف با یکم خرداد از سر گرفته می شود.

بازگشایی دوباره این واحد می تواند به سان هوایی تازه برای تولیدکنندگان دوربین و اسمارت فون و بسیاری شرکت های دیگر باشد که پیشتر مجبور بودند تولید محصولات خود را به خاطر نبود حسگرهای سونی به تاخیر انداخته یا به کل متوقف نمایند.

نیکون یکی از شرکت هایی است که از زلزله اخیر و تعطیلی واحد تولید حسگر تصویر سونی متضرر شده و در نتیجه تخفیف هایی که برای برخی از محصولاتش تعریف کرده بود را حذف کرد.

بازار موبایل و دوربین نیز از دیگر بخش هایی هستند که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند. در نتیجه کمبودهایی از این نوع صرفا به وخامت مشکلات بازار منتهی می شوند که خوشبختان با انتشار این خبر انتظار می رود این مشکلات هرچه سریع تر مرتفع گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    زنده باد سونی :sony:

  • سعید
    سعید | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کی ژاپن زلزله امده بود کسی خبر داره ؟

  • safi
    safi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ماشالا چه سریع

مطالب پیشنهادی