ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کنترل و ردیابی مصرف اینترنت دیتا و وای فای در iOS با اپلیکیشن DataFlow

اینترنت ضعیف، گران قیمت و دارای محدودیت حجمی، همیشه مشکل بغرنجی برای کاربران ایرانی بوده و هست و به نظر هم نمی رسد که حالا حالاها تغییری در این وضعیت ببینیم. در این شرایط نامساعد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اینترنت ضعیف، گران قیمت و دارای محدودیت حجمی، همیشه مشکل بغرنجی برای کاربران ایرانی بوده و هست و به نظر هم نمی رسد که حالا حالاها تغییری در این وضعیت ببینیم. در این شرایط نامساعد اما می توان با مدیریت و برنامه ریزی صحیح، طوری از اینترنت استفاده کرد که در عین رسیدگی به تمام کارها هیچ وقت با مشکل اتمام زود هنگام حجم مواجه نشد.

اپلیکیشن DataFlow در iOS برای همین منظور طراحی شده. با نصب آن در آیفون و آیپد، می توانید ببینید که در روز چند مگابایت (یا گیگابایت!) از اینترنت دیتا یا وای فای استفاده می کنید تا با برنامه ریزی، قادر به کاهش مصرف تان باشید.

هدف و کاربرد DataFlow در اصل کمک به برنامه ریزی شماست. فرض کنید هر ماه از سرویس ارائه دهنده اینترنت خود 20 گیگابایت حجم می خرید و تمایل دارید طوری از آن استفاده کنید که تا پایان ماه یا حداقل دو سه روز مانده به آن، نیازی به شارژ مجدد نداشته باشید.

DataFlow 2

همین پلن را می توانید به راحتی وارد DataFlow کنید. اپلیکیشن پس از نصب، از شما در مورد پلن مصرف (روزانه، هفتگی، ماهیانه) و میزان حجم مصرفی پیش بینی شده (همان حجمی که از سرویس دهنده می خرید) می پرسد. سپس میزان حجمی که تا لحظه وارد کردن اطلاعات مصرف کرده اید را از شما خواسته و در نهایت نتیجه را به شکل درصد برایتان به نمایش در می آورد.

مثلا خواهید دید که طبق پلن، تا آن لحظه %3 از حجم تان را مصرف کرده اید. DataFlow به همین ترتیب با ردیابی مصرف اینترنت و بروزرسانی لحظه ای نمودارها به شما بابت رسیدن به اتمام حجم هشدار می دهد. اگر صاحب یک اپل واچ هستید می توانید اطلاعات نمودار را از روی مچ تان دنبال کنید و اگر نه، ویجت DataFlow در مرکز اعلان ها همیشه حی و حاضر و در دسترس شماست.

به این ترتیب می توانید با DataFlow به برنامه ریزی درستی برای مصرف اینترنت رسیده و در صورت زیاده روی، با مشاهده نمودارهای اپ مصرف خود را کم کنید. این اپ بسیار کاربردی رایگان است، و می توانید همین حالا آن را از اپ استور دریافت و روی گجت های مبتنی بر iOS 8 به بالا نصب و اجرا نمایید.

DataFlow - Track network data usage

DataFlow - Track network data usage

سازنده: Feng Mi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 18.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی