ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوک بار دیگر به پکن سفر کرده است؛ رسیدگی به مشکلات بازار چین و ملاقات با مدیرعامل Didi در دستور کار

در حالی که تنها چند روز از اعلام امضای قرارداد چند میلیارد دلاری اپل با شرکت کرایه تاکسی Didi Chuxing (رقیب چینی اوبر) می گذرد تیم کوک مدیرعامل این شرکت به پکن سفر کرده تا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

در حالی که تنها چند روز از اعلام امضای قرارداد چند میلیارد دلاری اپل با شرکت کرایه تاکسی Didi Chuxing (رقیب چینی اوبر) می گذرد تیم کوک مدیرعامل این شرکت به پکن سفر کرده تا فروش آن را در سرزمین اژدهای سرخ که دومین بازار بزرگ بعد از ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، تقویت نماید.

همانطور که احتمالا در جریان هستید غول فناوری ساکن کوپرتینو این اواخر با مشکلات عدیده ای در سرزمین پهناور چین دست و پنجه نرم می کند که از این میان میتوان به کاهش فروش آیفون، دعوای حقوقی آن با یک شرکت چینی بر سر استفاده از نام آیفون و تعلیق برخی سرویس های سرگرمی آنلاین آن در این سرزمین اشاره کرد.

طبق اعلام یکی از منابع آگاه که خواست نامی از آن فاش نشود، کوک در نظر دارد در جریان سفر اخیر خود با مقامات ارشد دولتی چین ملاقات کند. او در نخستین روز سفرش به پکن به یکی از فروشگاه اپل رفت و با Jean Liu مدیرعامل شرکت Didi Chuxing ملاقات کرد. کوک در جریان این دیدار اظهار نمود که سرمایه گذاری اپل در این شرکت می تواند آن را در درک بهتر بازار کلیدی چین یاری نماید.

هم اکنون Didi تلاش دارد که سهام خود را به بازار بورس آمریکا عرضه کند و پیش بینی شده که این اتفاق در سال 2018 رخ خواهد داد. کوک همچنین در زمان حضورش در اپل استور پکن با مدیران دیگر شرکت های تولید کننده اپ  نیز ملاقات کرد که Meituan-Dianping (ارائه دهنده سرویس سفارش و خرید گروهی) یکی از آنها بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی