ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند چینی GREE 2 با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد

«GREE» نام شرکتی در زمینه تولید موبایل است که در چین فعالیت دارد و شاید تا کنون نامش را نشنیده باشید. اما برای کاربران چینی، کاملاً آشناست. حال شرکت یاد شده از پرچمدار جدید خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

«GREE» نام شرکتی در زمینه تولید موبایل است که در چین فعالیت دارد و شاید تا کنون نامش را نشنیده باشید. اما برای کاربران چینی، کاملاً آشناست.

حال شرکت یاد شده از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «GREE 2» رونمایی به عمل آورده است. محصول مورد بحث در نگاه اول، شباهت بسیاری به موبایل های Meizu و ZUK دارد اما از کلید فیزیکی هوم و بدنه ای تمام فلزی بهره می گیرد.

این موبایل چینی که اتفاقا ارزان هم نیست، با نمایشگری ۶ اینچ همراه شده که از رزولوشن QHD بهره می برد. رم دستگاه چهار گیگابایت است و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در آن به کار رفته. از سوی دیگر می توان یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی آمپری را نیز در لیست مشخصاتش دید که البته به علت طراحی فلزی، قابل تعویض به دست کاربر نیست.

GREE-2_1

محصول مورد اشاره دارای دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در دوربین های اصلی و سلفی است. GREE 2 همچنین از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد که به پردازنده ای ۴ هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز شده است.

شرکت چینی، پرچمدار جدید خود را با اندروید ۶.۰.۱ عرضه می کند که البته می توان رابط کاربری اختصاصی GREE را در آن دید. نکته دیگری که باید به آن پرداخت، نسخه سوم از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام است که در این دستگاه جای گرفته و می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن را با سرعت بیشتری شارژ کند. همچنین باید اشاره کرد که کلید فیزیکی هوم، نقش سنسور اثر انگشت موبایل مورد بحث را ایفا می کند.

اما همانطور که اشاره کردیم، GREE 2 بر خلاف هموطنان خود، موبایلی ارزان نیست و شرکت سازنده تصمیم دارد آن را با قیمتی برابر با ۳۳۰۰ یوان - ۵۰۰ دلار به فروش برساند.

Gree-2-leak_1  Gree-2-leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • مهدي
    مهدي | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی